پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۰۵۶۴
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰
مدیرکل تامین اجتماعی مازندران گفت: آموزش و پرورش بر اساس شکایت هزار و ۲۷ مربی پیش دبستانی یکی از بدهکارترین دستگاه ها به این سازمان است.

شعار سال: سیدعلی اصغر محمودی صبح چهارشنبه در نشست خبری در نوشهر با گرامیداشت هفته تامین اجتماعی اظهار داشت: نساجی مازندران و آموزش و پرورش مازندران به عنوان بدهکارترین دستگاه ها به تامین اجتماعی استان هستند که بترتیب بالغ بر ۴۵ میلیاردتومان و ۳۹ میلیارد تومان به تامین اجتماعی بدهی دارند و متاسفانه هنوز نساجی مازندران در پرداخت این بدهی اقدام نکرده و آموزش و پرورش هم بر اساس شکایت یک هزار و ۲۷ مربیان پیش دبستانی مشمول این بدهی شده است.

وی گفت: سازمان تامین اجتماعی بزرگترین سازمان بیمه ای کشور محسوب می شود که بالغ بر ۵۰ میلیون نفر را تحت پوشش خود دارد و ۲۰ نوع خدمات را ارایه می کند.

محمودی با اشاره به افزایش ۲۰ درصدی بودجه سازمان تامین اجتماعی کشور گفت: در سال گذشته ۷۲ هزار میلیارد تومان بودجه و در سال جاری ۸۲ هزار میلیارد تومان افزایش یافته است.

وی افزود: در استان مازندران حدود یک میلیون و ۹۰۰ هزار نفر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند که تقریبا ۵۹ درصد جمعیت مازندران را شامل می شود و در دولت یازدهم درصد بیمه شدگان تامین اجتماعی با رشد ۸ درصدی برخوردار بوده است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان مازندران با اشاره به اجرای قانون بخشندگی بدهی کارفرمایان گفت: تا قبل از سال ۹۵ کارفرمایان بالغ بر ۴۶۰ میلیارد تومان به تامین اجتماعی استان بدهکار بودند که با اجرای قانون بخشودگی این بدهی ها تقسیط شده است.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 21 تیر 1396، کد مطلب: 4028717:www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین