پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۸۵۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶
مدیرکل تامین اجتماعی مازندران، آخرین رقم بدهی بیمه پیمانکاران و سازمان های تابعه شهرداری ساری به این مجموعه را ۲۷۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

شعار سال: علی اصغر محمودی پیش ازظهر جمعه در حاشیه اختتامیه گردهمایی مسئولان کانون‌های کارگری و کارفرمایی شمال و شمال شرق کشور در بابلسر، آخرین رقم بدهی شهرداری ساری به این مجموعه را ۲۷۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: از این میزان ۱۷۰ میلیارد تومان مربوط به پیمانکاران و مابقی مربوط به سازمان‌های تابعه شهرداری است.

وی افزود: با تغییر مدیریت در شهرداری ساری چندین نشستی برگزار و مقرر شد، پیمانکاران و سازمان‌های تابعه شهرداری برای تعیین تکلیف بدهی بیمه‌ای اقدام کنند و اکنون روند تعیین تکلیف مطالبات در شهرداری مطلوب است.

وی هدف از گردهمایی مسئولان کانون‌های کارگری شمال و شمال شرق کشور را در سه حوزه بیمه‌ای، درمانی و رفاه تأمین اجتماعی، بررسی مسائل و موانع فراروی بیان کرد و گفت: سازمان تأمین اجتماعی شرکای مهمی مانند بازنشستگان و مستمری بگیران دارد و این دوره گردهمایی به میزبانی مازندران برگزار شد.

محمودی افزود: سه کمیته تخصصی در این گردهمایی با حضور مدعوان در زمینه بیمه‌ای، رفاهی و فرهنگی اجتماعی برگزار شد و برای هر کمیته یک نفر مطالب را تجمیع کردند و د ر اختیار نمایندگان گذاشتند.

مدیرکل تأمین اجتماعی مازندران، شمار مستمری بگیران و افراد بازنشسته تحت پوشش را ۱۳۰ هزار نفر اعلام کرد و گفت: این تعداد با احتساب افراد تبعی ۲۷۰ هزار نفر را شامل می‌شوند و در سطح کشور از نظرجمعیت بازنشستگان ردیف نهم کشور را بعد از تهران، خراسان رضوی، فارس، کرمان و غیره داریم.

وی ادامه داد: همچنین مازندران با داشتن با ۱۲۰ هزار کارگاه رتبه چهارم کشور را به خود اختصاص داده است.

مدیرکل تأمین اجتماعی مازندران، طلاق صوری را یک تهدید اعلام کرد و افزود: افرادی پس از فوت پدرشان برای این اینکه از حقوق مستمری پدر خود برخوردار شوند، اقدام به طلاق صوری می‌کنند و این موضوع تهدید آمیز را برای تصمیم گیری و پیشگیری به نهادهای ذیصلاح و نمایندگان اعلام کردیم.

وی بیکاری صوری را از دیگر مشکلات برشمرد و گفت: هرچند تأمین اجتماعی به محض بیکاری افراد، اقدام به رصد و پایش مسئله می‌پردازد اما این مسئله نیز از مسائل فراروی تأمین اجتماعی است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 11 بهمن 98، کد مطلب: 4840208: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
0
0
سازمان تأمین اجتماعی شرکای مهمی مانند بازنشستگان و مستمری بگیران دارد و این دوره گردهمایی به میزبانی مازندران برگزار شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین