پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۵۶۰۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵
شهردار قائمشهر با بیان اینکه مقید به تعدیل نیرو نیستیم، میزان بدهی شهرداری را ۱۵۰ میلیارد تومان اعلام کرد

شعار سال: بهمن معین پور ظهر یکشنبه در جلسه علنی‌شورای شهر قائم‌شهر، با بیان اینکه هیچ وقت از نقدوانتقاد ناراحت نمی‌شوم، اظهار کرد: بهتر است قبل از اینکه وارد فضای نقادی ازکسی‌ شویم به وی تذکر دهیم تا در جهت رفع آن تلاش کند.

وی که حدود ۱۷ روز از انتصاب به شهردار شدنش می‌گذرد، تصریح کرد: در حالی شهرداری قائم‌شهر را تحویل گرفته‌ام که ۱۵۰ میلیارد تومان بدهکار است.

شهردار قائم‌شهر افزود: هفت میلیاردو۵۰۰ میلیون تومان به سازمان تأمین اجتماعی و سه میلیاردتومان به کارخانه نساجی مقروضیم که در خصوص بدهی تأمین اجتماعی در صدد مذاکره و تهاتر هستیم.

معین‌پوراز تشکیل کمیته ساماندهی و مدیریت هزینه‌ها در شهرداری خبر داد و افزود: در طی هفده روزی که شهردار شده‌ام تعدیل نیرویی صورت نگرفته و فقط از ۵۳ راننده استیجاری شهرداری با ۱۰ راننده به علت زباد بودن تعداد خودروهای استیجاری با راننده، خاتمه همکاری صورت گرفته و این عزیزان جزو نیروهای شهرداری محسوب نمی‌شدند.

وی با بیان اینکه در شهرداری قائم‌شهر کادر سازی نشده‌است، گغت: ما بایدتیمی داشته باشیم که پاسخگوی شهروندان باشد لذا تمام تلاش خود را برای استفاده از ظرفیتها و عمران و آبادی شهر بکار خواهیم بست.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 1بهمن 96، کدمطلب:4205960، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Romania
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۶
0
0
قائم شهر مگه کلش چند متر هست که شهردارش 150 میلیارد بدهی بالا اورده؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۶
0
0
این بدهی سازمان ها واقعا برای من جای تعجب داره...به قول شعار اون کارگرای بنده خدا...یه اختلاس کم بشه خیلی از مشکلات حل میشه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین