پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۱۳۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴
معاون سیاسی - امنیتی استاندار مازندران از افزایش طلاق در سه ماهه سوم سال جاری در برخی از شهرستان های مازندران خبر داد و گفت: با توجه به کارهای فرهنگی انجام شده باید این مساله ریشه یابی شود.

شعار سالبنا امارهای رسمی در پنج ماه اول سال جاری یعنی تا پایان ماه مرداد دو هزار و 954 فقره طلاق در مازندران ثبت شد در حالی که سال پیش در این مدت آمار طلاق سه هزار و 251 فقره بود که حاکی از کاهش یک دهم درصدی طلاق در مازندران نسبت به مدت مشابه سال پیش بود.

 علیرضا یونسی رستمی چهارشنبه در اجلاسیه ائمه جمعه مازندران در اردوگاه شهید هاشمی نژاد بهشهر بدون اعلام نام این شهرستانها یا درصد افزایش طلاق افزود: مازندران دارای 30 محله آلوده در نقاط مختلف استان بوده است که با شناسایی مناسب بسیاری از ناهنجاری ها از بین رفته و کنترل شده است.

وی اظهار کرد: اکنون افراد متجاهر به مواد مخدر و خرده فروشان رسمی در مازندران نداریم و در این بخش با شناسایی درست آسیب ها برای رفع آن اقدام شد.

با اعلام اینکه با همت همه مسئولان اکنون در استان مازندران هیچ محله آلوده نداریم؛ خاطر نشان کرد: با اقدامات برجسته معاون استاندار مازندران و رفع مشکلات محلات آسیب پذیر، موفقیت های مختلفی نصیب مان شده است.

یونسی گفت: تلاش داریم تا این محلات آلوده در کنترل بوده و مراقبت صحیح و اصولی در این بخش انجام شود.

استاندار مازندران هم در این بخش با اشاره به اینکه برخی از آسیب های اجتماعی از فضای مجازی مدیریت می شوند؛ گفت: باید در این بخش هم با قوت وارد شده و برای رفع مشکلات اقدام شود.

محمد اسلامی افزود: ائمه جمعه حضور موثر و نقش برجسته در کاهش آسیب های اجتماعی در بین مردم دارند و باید این پیشگیری ها و راهنمایی ها تشدید شود.

فرمانده سپاه کربلای مازندران نیز در این اجلاسیه گفت: سپاه کربلای مازندران مسئولیت ساخت و بازسازی پنج روستای زلزله زده در سرپل ذهاب کرمانشاه را بر عهده گرفته است.

محمدحسین بابایی افزود: این روستاها شامل دو روستای اصلی و سه روستای فرعی است که اسکان موقت در این روستاها انجام شده است و فقط 20 کانکس باقی مانده است.

وی اضافه کرد: براساس اعلام بنیاد مسکن باید 250 ساختمان در این مناطق به همت سپاه کربلای مازندران ساخته شود که 200 ساختمان در روستاها و 50 ساختمان در شهر سرپل ذهاب است و علاوه بران مرمت 280 مسکن هم با سپاه کربلا است.

فرمانده سپاه کربلای مازندران همچنین با اشاره به فعالیت بسیج سازندگی گفت: سال گذشته در استان مازندران با کمک بسیج سازندگی 250 واحد مسکن برای محرومان ساخته و تحویل شد و امسال هم ساخت 500 مسکن در دست انجام است که 50 درصد هزینه ها دولتی و مابقی از کمک خیران و اردوی جهادی است.

اجلاسیه یک روزه ائمه جمعه مازندران صبح امروز در اردوگاه شهید هاشمی نژاد بهشهر با محوریت مدیریت جهادی، مقاومت و رمز پیروزی آغاز به کار کرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری خبر فوری، تاریخ انتشار 7 دی 96، کد مطلب: 243720، www.khabarfoori.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۲
0
0
طلاق کهع امروز بلای فرهنگ جامعه ی ماست میتونه به راحتی با مشاوره ها تا حدود زیادی جلوش گرفته بشه اما با مشاور های خوب و توانا
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین