پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۳۸۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
مدیرکل سازمان تأمین اجتماعی استان همدان گفت: 50 درصد از بیمه‌بیکاری‌بگیران در همدان ساختگی است.

شعار سال: محمد عسگری با اشاره به اینکه در سالجاری 2490 نفر در استان همدان بیمه بیکاری دریافت کرده‌اند، اظهار کرد: 164هزار و 215 میلیون ریال بابت بیمه بیکاری در استان همدان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه 50 درصد از بیمه‌بیکاری‌بگیران ساختگی است، افزود: در آبان امسال 520 نفر که شاغل بودند، بیمه بیکاری دریافت می‌کردند که بررسی لازم صورت گرفت و بیمه آنها قطع شد.

عسگری مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی استان همدان را بیش از 39 هزار نفر دانست و یادآور شد: 39 هزار و 147 نفر از سازمان تأمین اجتماعی مستمری دریافت می‌کنند که از ابتدای سالجاری تا کنون 2میلیون و 884 هزار و 584 میلیون ریال پرداخت شده است.

مدیرکل سازمان تأمین اجتماعی استان همدان در ادامه عنوان کرد: از ابتدای امسال تا پایان آبان، 5867 نفر بیمه‌شده جدید در استان همدان ثبت شده است.

وی با بیان اینکه در آبان امسال 898 نفر بیمه‌شده جدید در استان همدان به ثبت رسیده است، اظهار کرد: روند بیمه‌شدگان مثبت بوده اما شتاب آن نسبت به مدت مشابه 2 درصد کمتر شده است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، تاریخ 8 دی 95، کد مطلب: 9510-2291-5: www.hamedan.isna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۷
0
0
چرا جلوشو نمی گیرد اگه میدونید که ساختگیه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین