پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۳۳۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: میزان اشتغال‌زایی بیمارستان کوثر 2 هزار نفر به صورت مستقیم و چندین برابر به صورت غیر مستقیم بوده است.
شعارسال: سیامک واحدی پیش از ظهر امروز در تالار ابن سینای دانشگاه علوم پزشکی کردستان با بیان اینکه انتخاب حوزه سلامت به عنوان یکی از حوزه‌های مهم از دستاوردهای دولت تدبیر و امید است، گفت: اولویت دولت تدبیر و امید توسعه و تجهیز امکانات کردستان در راستای تحقق اهداف بلند مدت است و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نکرده اند.

وی افزود: عزم و اراده دولت مردان در ساخت و تجهیز افتتاح بیمارستان کوثر دلیلی بر اهتمام ویژه دولت به بهبود وضعیت درمان و بهداشت کردستان است.

واحدی به ظرفیت پذیرش بالای این بیمارستان اشاره کرد و ابراز داشت: با وجود اینکه این بیمارستان 540 تختخوابی است اما در صورت نیاز تا 800 تخت قابل افزایش است.

رئیس‌دانشگاه علوم پزشکی‌کردستان گفت: میزان اشتغال‌زایی‌این بیمارستان 2 هزار نفر به صورت مستقیم و چندین برابر به صورت غیر رسمی بوده است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران (ایلنا)، تاریخ انتشار: 9 اسفند 1395، کدخبر: 464262، www.ilna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
0
0
خداوند خیرتان دهد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین