پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۷۰۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۱
استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به رتبه پایین بانک‌ها در پرداخت تسهیلات اشتغال گفت: تأخیر در پرداخت تسهیلات اشتغال در چهارمحال و بختیاری بررسی شود.

شعار سال: اقبال عباسی در کارگروه تخصصی اشتغال استان با اشاره به رتبه پایین بانک‌های عامل استان در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری، اظهار داشت: لازم است چهار بانک عامل، دستگاه‌های اجرایی متولی و اداره کار استان تا 10 روز آینده ضمن برگزاری جلسه مشخص کنند که چه تعداد طرح با چه مبلغی با رنگ معرفی شده و چه تعداد از آن ها مصوب شده است.

وی با تاکید بر بررسی رتبه بانک‌های استان در مقایسه با دیگر استان ها در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری افزود: اگر مشخص شد به هر دلیلی بانک کشش انجام این کار را ندارد باید برای آن راهکار مناسب اندیشیده شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: نباید طرح‌ها نگه داشته و در آخرین روز بانک‌ها معرفی شوند بلکه لازم است از همان ابتدا این کار دنبال شود.

عباسی تصریح کرد: اداره کار استان باید هر تعداد متقاضی در این زمینه وجود دارد تا آخر هفته به بانک معرفی نماید ضمن اینکه طرح‌ها باید در کمیته‌های مربوطه نیز بررسی شوند.

وی تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی جهاد کشاورزی، صنعت و معدن و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری باید حداقل یک و نیم برابر سهم خود به اداره کار طرح معرفی کنند و اداره کار نیز طرح‌ها را به میزان 1.5 برابر بیشتر از سهم معین شده به بانک‌های عامل معرفی کند تا اگر طرحی مشکل داشت بانک طرح دیگری را جایگزین آن نمایند.

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: بانک‌ها باید مشکلات داخلی خود را حل کنند و برای بررسی و رسیدگی به این طرح‌ها وقت بگذارند.

عباسی یادآور شد: باید اشکال پیدا شود که چرا استان در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری چنین رتبه‌ای دارد آیا طرح به موقع به بانک معرفی نمی‌شود یا در بانک مشکلی وجود دارد؟

ملک محمد قربان‌پور، سرپرست هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری چهارمحال و بختیاری در ادامه این جلسه گفت: به اندازه کافی طرح در دست بانک‌ها وجود دارد اما اینکه چرا بررسی نمی‌شوند و وضعیت این است جای بحث دارد به گونه‌ای که 40 تا 45 درصد طرح‌ها بیش از یک ماه در بانک‌ها معطل مانده‌اند باید روی این مسئله تمرکز و تعیین تکلیف شود.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 14 مرداد 97، کد مطلب: 1794696، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
برگزیده ها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۷
0
0
خدا رو شکر فعلا بازار کشور از نظر ارزی به یک ثباتی رسیده با اقدامات بانک مردکزی اینجوری کسب وکارهای کوچیک میتونن دوباره شروع به کار کنن
س.د76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین