پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۱۷۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳
استاندار بوشهر با تاکید بر تسریع پروژه‌های عمران شهری بوشهر گفت: شورای شهر بوشهر باید وضعیت مدیریت شهری تعیین تکلیف کند چراکه با تعیین شهردار، پروژه‌های عمران شهری ساماندهی می‌شود.

شعارسال: عبدالکریم گراوند ظهر امروز در مراسم آغاز ساخت پایانه لجستیک حمل و نقل عمومی بار بوشهر با بیان اینکه ساخت این پایانه نقش مهمی در ساماندهی حمل و نقل وسائط خودروی سنگین دارد اظهار داشت: پایانه لجستیک حمل و نقل عمومی بار بوشهر در زمینی به مساحت 50 هکتار اجرا می‌شود که بر اساس افق چشم‌انداز نقش مهمی در رفاه عمومی مردم در انتقال ماشین‌الات بار سنگین به این پایانه دارد.

وی با اشاره به اجرای خروجی دوم بوشهر و ساخت پایانه لجستیک حمل و نقل عمومی بار در مسیر این محور بیان کرد: بر اساس تاکیدات انجام شده امید می‌رود بر اساس برنامه زمان بندی پایانه لجستیک حمل و نقل عمومی بار بوشهر ساخته و افتتاح شود.

استاندار بوشهر با تاکید بر ضرورت ساخت پایانه حمل و نقل در استان ساحلی بوشهر افزود: در یک استان ساحلی که بنادر زیادی هم در آن فعالیت دارند، خلا پایانه حمل بار احساس می‌شد و نبود زیرساخت پایانه لجستیک حمل و نقل از مشکلات این استان بود.

وی با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته برای پروژه یاد شده تصریح کرد:  نقش اجرای پروژه پایانه لجستیک حمل و نقل و بار در توسعه و آسایش مردم بوشهر بی بدیل است.

گراوند با تاکید بر تسریع در فرایند اجرایی در ساخت این پایانه تصریح کرد: اداره کل راه و شهرسازی فرایندهای واگذاری زمین مربوط به این پروژه را تسهیل کند تا پایانه لجستیک حمل و نقل عمومی بار بوشهر  براساس برنامه زمان بندی تکمیل شود.

استاندار بوشهر با تاکید بر تسریع  در پروژه‌های عمران شهری بیان کرد: ساخت تقاطع غیرهمسطح میدان آزادی بوشهر باید تسریع شود تا بر اساس  برنامه زمان بندی تا پایان امسال تکمیل و مشکلات مردم برطرف شود.

وی با اشاره به  نقش مهم مدیریت شهری در ساماندهی خدمات و عمران شهری افزود: شورای شهر بوشهر برای ساماندهی فعالیت شهری، باید وضعیت مدیریت شهری بوشهر تعیین تکلیف کند چراکه با تعیین شهردار، خدمات، برنامه‌‌ها و پروژه‌های عمران شهری ساماندهی می‌شود.

 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 10دی 1396 ، کدخبر: 1616110 ،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سیروس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۳
0
0
دست شهرداری درد نکنه ، قطعا این ترمینال میتونه تاثیر مثبتی روی رفاه مردم منطقه بذاره
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین