پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۸۹۲۵
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر بوشهر گفت: وضعیت فعلی ورودی شهر بوشهر زیبنده نیست.

شعارسال: رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر بوشهر گفت: وضعیت فعلی ورودی شهر بوشهر زیبنده نیست.

کیوان هاشم زاده صبح یکشنبه در نشست اعضا شورای شهر بوشهر با استاندار بوشهر اظهار داشت: از این شورا هیچ کار غیراصولی و بدون پشتوانه علمی و فنی نخواهید دید.

وی تصریح کرد: در مدت فعالیت شورا، از حضور نخبگان بخش‌های مختلف شهر استفاده کرده و نقشه راه شورای شهر بوشهر در دست تدوین است.

عضو شورای شهر بوشهر از استاندار بوشهر سه درخواست در حوزه شهری مطرح کرد و یادآور شد: ابتدا انتظار داریم استاندار بوشهر اجرای پارک لیان را به شورای شهر واگذار کندتا زمینه جذب سرمایه گذاران به این منطقه از شهر را فراهم کنیم.

هاشم زاده ادامه داد: از آنجا که برای اجرای دهکده گردشگری بوشهر هزینه‌های زیادی شده و اکنون این طرح بلاتکلیف است انتظار داریم با شرایط ویژه، این دهکده هم به شورا واگذار شود.

وی بیان داشت: با توجه به نزدیک شدن به این نوروز، شاهد حضور مسافران نوروزی در شهر بوشهر خواهیم بود و وضعیت فعلی ورودی شهر بوشهر زیبنده نیست.

عضو شورای شهر بوشهر گفت: از هفته آینده پروژه‌های خوبی تعریف خواهیم کرد و برای تسریع در کار در سه شیفت کاری این پروژه را اجرایی خواهیم کرد؛ از استاندار تقاضای حمایت مالی برای تکمیل ورودی شهر بوشهر را داریم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 26 آذر 1396، کدخبر: 4174288، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین