پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۶۸۴۰
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷
معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: ارتقای فرهنگ دینی و کاهش آسیب‌های اجتماعی با جدیت دنبال شود.
شعار سال: معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: ارتقای فرهنگ دینی و کاهش آسیب‌های اجتماعی با جدیت دنبال شود.

مجید خورشیدی صبح چهارشنبه در نشست با مدیرکل تبلغات اسلامی بوشهر اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی نقش بسیار مهمی در زمینه برگزاری برنامه‌ها و ترویج فرهنگ اسلامی در جامعه دارد.

وی با اشاره به رسالت خطیر مبلغان حوزه دین در ترویج ارزش های اسلامی، کاراکتر رحمانیت و رحمت العالمین بودن را از عوامل اصلی جذب مردم به پیامبر اسلام (ص) عنوان کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر با اشاره به لزوم مواظبت مبلغین حوزه دین از سلوک و رفتار شخصی خویش اظهار داشت: رفتار مبلغین ارزش هایی را که منادی آن هستند گسترش می‌دهد.

وی ادامه داد: تواضع و فروتنی و سایر ارزش‌ها عواملی هستند که یک نفر را در جامعه به‌ عنوان الگو مطرح می‌کند و باید همه تلاش کنیم تا جامعه را به سمت ارزش‌های اسلامی ارشاد کنیم.

این نشست با حضور حجت‌الاسلام سیدعلی پناه محمودی نیا معاون فرهنگی پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی و عبدالحسین ناصری رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 19 اردیبهشت 1397، کدخبر: 4291886 ، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین