پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۷۸۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۳
معاون استاندار بوشهر با تاکید بر توجه به تحقق مطالبات مردم جزیره مقاوم خارگ گفت:حل مشکلات زیرساختی خارگ و تحقق مسئولیت‌های اجتماعی صنایع مختلف در این جزیره مورد تاکید است.
شعار سال: معاون استاندار بوشهر با تاکید بر توجه به تحقق مطالبات مردم جزیره مقاوم خارگ گفت:حل مشکلات زیرساختی خارگ و تحقق مسئولیت‌های اجتماعی صنایع مختلف در این جزیره مورد تاکید است.
 سعید زرین‌فر ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی با اشاره به نقش مهم جزیره خارگ در اقتصاد ملی اظهار داشت: در هشت سال دفاع مقدس بیشترین حمله هوایی رژیم بعث عراق در جزه خارگ به وقوع پیوست ولی مردم این جزیره مقاوم در برابر تهاجمات دشمن ایستادند به‌گونه‌ای که یک روز  در صدور نفت خام از پایانه‌های نفتی خارگ وقفه‌ای ایجاد نشد.

وی با تاکید بر تحقق مطالبات مردم جزیره مقاوم خارگ تصریح کرد: حل مشکلات ساکنان جزیره  خارگ در صدر برنامه‌ها قرار دارد به‌گونه‌ای که برنامه‌هایی در این راستا تدوین شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار بوشهر به ظرفیت بالای اقتصادی خارگ پرداخت و با تاکید بر همکاری صنایع و شرکت‌های مستقر در خارگ برای حل مشکلات مردم گفت: حل مشکلات زیرساختی خارگ و تحقق مسئولیت‌های اجتماعی صنایع  و شرکت‌های  مستقر مختلف در این جزیره مورد تاکید است.

زرین‌فر با اشاره به تحقق درخواست‌های مردم این جزیره گفت: مشکلات زیرساختی خارگ از سوی مسئولان ذیربط تبیین و حل آنان در دستور کار قرار دارد.

وی، به مشکلات اشتغال جوانان خارگ پرداخت و رفع مشکلات زیر ساختی پرداخت و تاکید کرد: مشارکت و همکاری مسئولان تاسیسات مهم اقتصادی و صنعتی در خارگ در برطرف شدن مشکلات اشتغال جوانان و اجرای طرح‌های مهم و زیربنایی مورد تاکید است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 24 اردیبهشت 1397، کدخبر: 1726029 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۴
0
0
اندر از این مشکلات زیر ساختی در کشور وجود داره که بهتره راجبش حرفی نزنیم
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین