پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۸۱۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بوشهر گفت: صادرات بیش از 95 درصد نفت از پایانه نفتی خارک، نشان می‌دهد که این جزیره نقشی اساسی در عرصه اقتصاد ملی داشته و از این باب دارای موقعیتی استراتژیک برای کشور است.
شعار سال: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بوشهر گفت: صادرات بیش از 95 درصد نفت از پایانه نفتی خارک، نشان می‌دهد که این جزیره نقشی اساسی در عرصه اقتصاد ملی داشته و از این باب دارای موقعیتی استراتژیک برای کشور است.

سعید زرین‌فر ظهر امروز در نشست با مسئولان جزیره خارک اظهار داشت: به دلیل مقاومت جانانه مردم جزیره خارک و کارکنان شرکت نفت در این جزیره در طی سال‌های دفاع مقدس، شاهد این بودیم که حتی یک روز نیز صادرات نفت از این جزیره قطع نشود.

 وی افزود: صادرات بیش از 95 درصد نفت از پایانه نفتی خارک، نشان می‌دهد که این جزیره نقشی اساسی در عرصه اقتصاد ملی داشته و از این باب دارای موقعیتی استراتژیک برای کشور است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بوشهر تصریح کرد: با توجه به این که مردم جزیره خارک از ابتدای انقلاب تاکنون با حمایت از صنعت نفت، به دنبال بالندگی نظام در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی بوده‌اند باید شرایطی فراهم شود که مشکلات مردم در این جزیره به خداقل برسد.

زرین‌فر بیان کرد: تحقق مطالبات مردم جزیره خارک در کنار ارتقاء زیرساخت‌های این جزیره، باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد و از ظرفیت‌های موجود به بهترین شکل ممکن در جهت رفع دغدغه‌های مردم خارک و به خصوص فرزندان بیکار آنها استفاده شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 24 اردیبهشت 1397، کدخبر: 13970224001078 ، www.farsnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Norway
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۴
0
0
واقعا باید قدر این ذخایر ملی رو تا جایی که میشه دونست
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین