پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۰۹۱۵
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳
مجید خورشیدی عصر یکشنبه در کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان بوشهر اظهار داشت: امنیت و سلامت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و تحقق این دو مهم نیازمند همکاری همگانی است.
شعار سال: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: سند امنیت غذایی استان بوشهر تهیه و تدوین می‌شود.

مجید خورشیدی عصر یکشنبه در کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان بوشهر اظهار داشت: امنیت و سلامت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و تحقق این دو مهم نیازمند همکاری همگانی است.

وی بر لزوم مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی در تامین و توسعه سلامت در جامعه تاکید کرد و ادامه داد: برای اینکه جامعه سالم و بدون بیماری داشته باشیم باید همه پای کار باشند و اقدامات و طرح‌های متنوعی در حوزه سلامت اجرا شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: برای دستیابی به اهداف مورد نظر در بخش سلامت همه نهادها باید به وظایف خود در این حوزه عمل کرده و با دانشگاه علوم پزشکی همکاری لازم را داشته باشند و در اجرای مصوبات کوشش کنند.

وی با اشاره به تعریف ۴۹ پروژه در حوزه سلامت و امنیت غذایی، خاطرنشان کرد: کمیته‌های هفت‌گانه کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان تشکیل شده است و سند امنیت غذایی استان در نشست‌های این کمیته‌ها تهیه و تدوین می‌شود.

خورشیدی با اشاره به اهمیت بسیار بالای تدوین سند امنیت غذایی استان بوشهر، اضافه کرد: کارگروه سلامت و امنیت غذایی نقش و مسئولیت بسیار مهمی در تامین امنیت غذایی مردم استان دارد و باید در این مسیر تلاش ویژه داشته باشد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 7 خرداد 1397، کدخبر: 4307779 ، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین