پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۷۷۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۲:۲۴
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: حفظ شان و کرامت انسانی بیماران از اولویت‌های دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بوده و باید در همه حال سرلوحه کار قرار گیرد.
شعارسال: سعید کشمیری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در آیین تکریم و معارفه معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: سیاست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، سیاستی تعاملی بوده و تلاش می‌کنیم باکیفیت‌ترین و بهترین خدمات را در چهارچوب قانون و با کمک دیگر سازمان‌ها ارائه دهیم.

وی تصریح کرد: ارائه خدمات مطلوب به هم استانی‌ها تنها موضوعی است که از اهمیت بالایی برخوردار بوده و اینکه توسط چه سازمانی این خدمات ارائه می‌شود تفاوتی ندارد.

کشمیری بیان داشت: ما معتقدیم هرگونه حمایت و همکاری که با سایر سازمان‌ها انجام می‌دهیم در راستای وظیفه و تکالیفی است که برای عدالت در درمان بر عهده ما گذاشته‌شده است.

بزرگ‌ترین دستاورد، دسترسی عادلانه مردم به خدمات درمانی است

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: بزرگ‌ترین دستاورد نظام مقدس جمهوری اسلامی دسترسی عادلانه مردم به خدمات درمانی در سراسر استان و کشور است که گاهی با ساخت بیمارستان، ساخت اورژانس، تحویل آمبولانس و یا افزودن یک پزشک متخصص به سیستم درمان می‌توان به این دستاورد رسید.

عدالت در درمان به معنی دسترسی یکسان افراد به خدمات درمانی است

کشمیری یادآور شد: مفهوم عدالت در درمان به معنی دسترسی یکسان افراد جامعه به خدمات درمانی بوده و بسیاری از مردم آن را به معنی همه گونه خدمات داشتن تلقی می‌کنند که باوری اشتباه است.

وی با بیان اینکه باید مراقب حقوق مردم باشیم، زیرا مردم حق‌دارند از باکیفیت‎‌ترین خدمات با بهترین برخورد‌ها توسط کارکنان در این حوزه بهره‌مند شوند تصریح کرد: بازدید از مراکز درمانی سراسر استان توسط بازرسین دانشگاه به‌طور مستمر انجام می‌شود که در راستای عدالت در درمان است و در همه حال باید به آن توجه کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ضمن تقدیر از زحمات محمود جمی در دوره تصدی سرپرستی درمان این دانشگاه افزود: وی در تمام زمان‌هایی که در خدمت دانشگاه بوده برای سلامت هم استانی‌ها و بهبود وضعیت درمان استان گام برداشته است.

داشتن تعامل رمز موفقیت در ارائه بهترین خدمات است

سرپرست درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: داشتن تعامل رمز موفقیت در ارائه بهترین خدمات بوده و زمانی می‌توانیم به موفقیت دست‌یابیم که تعامل دانشگاه با سایر سازمان‌ها اتفاق بیفتد.

جعفر زارعی‌زاده افزود: در بحث اقتصاد سلامت و نظام نوین سلامت جای کار بسیاری وجود دارد و می‌توان با نکته‌سنجی جلوی بسیاری از مشکلات مالی و درمانی گرفته شود.

وی تصریح کرد: یکی از اولویت‌های ما بازدید از شهرستان‌ها و بررسی مشکلات آنان بوده و تلاش خواهیم کرد تا مشکلات درمان استان را به بهترین نحو ممکن مرتفع کنیم.

تمام تلاش دانشگاه علوم پزشکی بوشهر کاهش درد مردم است

سرپرست درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: هدف ما ارائه خدمات مفید و ارزشمند به مردم است و تمام تلاش خود را برای کاهش درد آنان از نظر روحی و جسمی به کارخواهیم بست.

زارعی‌زاده عنوان داشت: امید است تا با همدلی، پشتیبانی مدیریت و با بهره‌گیری از بهترین امکانات و توانایی‌ها بتوانیم بهترین خدمات را به هم استانی‌ها ارائه نماییم.

سوابق و فعالیت‌های علمی، آموزشی و اجرایی دکتر جعفر زارعی‌زاده:

کارشناس نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز

رییس بخش اورژانس مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس

مدیر گروه طب اورژانس مرکز آموزشی درمانی شهدا خلیج‌فارس

عضو انجمن متخصصین طب اورژانس کشور

استادیار و عضو هیئت‌علمی دانشگاه استاد نمونه دانشگاه در سال ۹۶

مدیر نمونه دانشگاه در سال ۹۲

مراسم تکریم و معارفه معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با حضور رییس دانشگاه، اعضای هیات رییسه دانشگاه، مدیرکل بیمه سلامت استان، مدیر درمان سازمان تأمین اجتماعی استان، رییس بیمارستان پایگاه هوایی، رییس بیمارستان قائم سپاه پاسداران، رییس بیمارستان سلمان فارسی بوشهر، روسای بیمارستان‌های تابعه دانشگاه، مدیران و سایر همکاران در سالن شهید مفتح این دانشگاه برگزار شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری دانشجو ، تاریخ انتشار: 16 آبان 1397 ، کدخبر: 722480 ، www.snn.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
پردل
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
0
0
کو تلاش کو نبود امکانات بهداشت و تجهیزات پزشکی کمبود امکانات بهداشتی واقعا بی داد می کنه استان در شرایط بدی قرار داره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین