پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۸۱۷۲
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۲
مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران از صادرات ۸۰۰ میلیون بشکه نفت از پایانه خارک در سال ۹۶ خبر داد.

شعارسال: سید پیروز موسوی در نشست با اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در جزیره خارک گفت: شرکت پایانه‌های نفتی ایران مسئولیت بسیار مهمی در حوزه صادرات نفت و میعانات گازی و دیگر مشتقات آن در نقاط مختلف کشور دارد.

وی با بیان این‌که توان عملیاتی شرکت پایانه‌های نفتی ایران در حوزه‌های مختلف عملیاتی افزایش یافته است، اظهار کرد: پارسال بارگیری حدود ۸ میلیون بشکه نفت از هشت پهلوگاه و ۲ عملیات کشتی به کشتی با استاندارد و ایمنی کامل در پایانه نفتی خارک به طور همزمان انجام شد که یک رکورد است و اکنون آمادگی لازم برای افزایش این ظرفیت وجود دارد.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران ادامه داد: به جرات می‌توان گفت ایران هیچ نفت روی آب و بدون مشتری ندارد که این موضوع نشان‌دهنده توان امور بین‌الملل شرکت ملی نفت ایران است.

این مقام مسوول با اشاره به انجام عملیات سوآپ در پایانه نفتی نکا تصریح کرد: تاکنون حدود ۷۲ نفتکش برای عملیات سوآپ در این پایانه سبز و مدرن پهلودهی شده است.

وی شرکت پایانه‌های نفتی ایران را تابع سیاست ابلاغی وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران در تمامی حوزه‌های عملیاتی عنوان کرد و ادامه داد: نگاه شرکت پایانه‌های نفتی ایران به تولیدات داخلی در تمامی حوزه‌ها به ویژه حوزه‌های صنعتی است و به زودی بازوی بارگیری با طراحی جدید با همکاری جهاد دانشگاهی در پایانه نفتی خارک نصب خواهد شد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت اقتصاد ایران آنلاین، تاریخ انتشار: 24اردیبهشت1397 ، کدخبر: 333894: www.eghtesadeiranonline.com


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین