پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۱۳۰۷
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز با بیان اینکه میانگین سرانه ورزشی کشور یک مترمربع است گفت: اما این رقم برای البرزی ها ۴۰ سانتیمتر مربع است.

شعار سال: فتح الله حقیقی در نشستی که دوشنبه تحت عنوان جوانان، اوقات فراغت و سمن ها در استانداری البرز برگزار شد گفت: متوسط سرانه فضای ورزشی در کشور یک مترمربع است اما این رقم در استان البرز فقط ۴۰ سانتیمتر مربع است.

حقیقی افزود: اگر قرار باشد سرانه ورزشی در البرز به میانگین کشور برسد باید یک میلیون و ۶۲۰ هزار مترمربع فضای ورزشی در البرز ساخته شود.

وی ادامه داد: ساخت این میزان فضا کار یکسال و دو سال نیست.

حقیقی به سفر رئیس جمهور به استان و اختصاص بودجه ای معادل نه برابر بودجه استان گفت و تصریح کرد: بخش زیادی از این بودجه به موضوع ورزش اختصاص داده شده است.

وی در ادامه به اختصاص سهم یک درصد از بودجه دستگاه ها به ورزش اشاره و اعلام کرد: از سال ۸۰ تاکنون حتی یک ریال از این محل پرداخت نشده بود اما امسال برای اولین بار ۱۰۰ درصد تخصیص داده شد که چیزی در حدود ۱۲ میلیارد تومان می شود.

وی از پتانسیل‌های طبیعی استان برای ورزش گفت و افزود: سد امیر کبیر یکی از این پتانسیل‌هاست که ما بدون حتی یک ریال هزینه مسابقات قایقرانی کشوری برگزار کردیم.

حقیقی اظهار کرد: در صدد هستیم ساخت محل ورزش های هوایی استان را تسریع کنیم.

وی در بخشی دیگر از مشکلات آموزش و پرورش استان گفت و اعلام کرد: سرانه آموزش و پرورش استان نصف میانگین کشوری است.

معاون استاندار البرز گفت: شورای شهر باید به عنوان یک متولی بسیار مهم به موضوع اوقات فراغت ورود کند.

وی در پایان گفت: ما در بحث اوقات فراغت سعی کردیم از موازی کاری جلوگیری، از امکانات موجود استفاده و بخش خصوصی را نیز وارد کنیم.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 27 تیر 1394، کد مطلب: 964-2295-5 :www. isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین