پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۹۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۶
مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از کسب یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از محل درآمد برگشتی از اماکن ورزشی استان خبر داد و گفت: این درآمد میان هیات‌های ورزشی شهرستان‌ها تقسیم خواهد شد.

شعارسال: به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ،مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از کسب یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از محل درآمد برگشتی از اماکن ورزشی استان خبر داد و گفت: این درآمد میان هیات‌های ورزشی شهرستان‌ها تقسیم خواهد شد.

جهانبخش ایزدپور، درچهل و دومین مجمع انتخاباتی هیات ورزشی کونگ‌فو کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: علی‌رغم همه مشکلات، ورزشکاران ما تاکنون توانسته‌اند در میان استان‌های هم‌طراز به خوبی درخشیده و گوی سبقت را از آن خود کنند.

مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد، افزود: در حال حاضر استان ما رتبه اول را در میان گروه سوم دارد ضمن اینکه گروم سوم متشکل از ۱۳ استان است.

وی با بیان اینکه ۴۶ هیات ورزشی در استان داریم، گفت: ۱۱ هیات ما رتبه زیر ۱۰، ۲۲ هیات رتبه زیر ۲۰، ۱۲ هیات رتبه زیر ۳۰ و یک هیات رتبه ۳۰ کشور را دارد.

این مسوول به توسعه سرانه فضای ورزشی استان اشاره کرد و بیان داشت: با تلاش‌های صورت گرفته طی سال‌های اخیر توانستیم سرانه فضای ورزشی استان را به ۱٫۰۷ متر مربع افزایش دهیم.

ایزدپور در بخش دیگری از سخنان خود به افزایش درآمد اماکن ورزشی استان اشاره کرد و یادآور شد: در سال ۹۵-۹۶ درآمد دریافتی از اماکن ورزشی به ۷۶۰ میلیون تومان رسید.

مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه درآمد دریافت شده از هر شهرستان میان هیات‌های ورزشی همان شهرستان توزیع خواهد شد، اضافه کرد: تقسیم این درآمد بر اساس ظرفیت و فعالیت هیات‌ها خواهد بود.

وی ادامه داد: طبق برآوردهای انجام شده از ضمانت‌نامه‌های رسیده به اداره‌کل انتظار داریم در سال آینده درآمد دریافتی از اماکن ورزشی استان به یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برسد.

ایزدپور در ادامه کسب رتبه‌های برتر کشور در حوزه‌های فرهنگی، جوانان و آموزش را از دیگر موفقیت‌های این اداره کل بیان کرد و یادآور شد: البته باید با تلاش و کار بیشتر ورزش استان را توسعه داده و آن را به جایگاه واقعی خود در کشور برسانیم.

وی در پایان ضمن تقدیر از همراهی همیشگی اصحاب رسانه، گفت: این قشر نقش مهمی در آگاهی‌سازی و اطلاع‌رسانی به مردم و فرهنگ‌سازی در همه زمینه‌ها جهت توسعه استان دارند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت کرونا، تاریخ انتشار: 29مهر1395، کدخبر: 28631: www.koronanews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۶
0
0
کسب درآمد اختصاصی برای ادارات کل خوب است . اما نباید به قیمت تضعیف روند خدمات رسانی تخصصی یا خدای ناکرده ایجاد نارضایتی در ارباب رجوع، انجام گیرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین