پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۳۹۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸
کسب رتبه برتر هیات کونگ فو کردستان در کشور در سال 95، واگذاری 2 پروژه ورزشی کردستان به بخش خصوصی و دعوت 2 ورزشکار مریوانی به اردوی تیم ملی گلبال دختران کشور سه خبر ورزشی استان است.

شعارسال: با اعلام فدراسیون و ارزیابی های صورت گرفته در مجمع عمومی سالیانه کونگ فو و هنرهای رزمی، هیأت کردستان به عنوان برتر کشور در سال 95 انتخاب شد.

همچنین در این ارزیابی استان های اصفهان و خراسان رضوی نیز به ترتیب عناوین دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

کونگ فو کردستان در بخش های قهرمانی، میزبانی رقابت های کشوری و اردوهای تیم ملی، جذب اسپانسر مالی، برگزاری سمینار و همایش های سراسری، برپایی کلاس های آموزش مربیگری و داوری، بالاترین امتیاز را در کشور بدست آورد و عنوان برتر را از آن خود کرد.

مجمع عمومی سالیانه کونگ فو و هنرهای رزمی کشور روز دوم خرداد با حضور معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان و دبیرکل کمیته ملی المپیک، رئیس فدراسون، مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها و باشگاه ها در سالن کنفرانس هتل المپیک تهران برگزار شد.

فرهاد میمنت آبادی رئیس هیأت کونگ فو کردستان در این مجمع، لوح برتر خود را دریافت کرد.

** 2 پروژه ورزشی در کردستان از طریق ماده 27 به بخش خصوصی واگذار می شود

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در پایان جلسه کارگروه (ماده 27) وزارت ورزش و جوانان گفت: زمین چمن استقلال سنندج و استخر سرپوشیده دیواندره با انجام مراحل فراخوان در آینده نزدیک به بخش خصوصی واگذار می شود.

حامد جولائی به 60 درصد پیشرفت استخر سرپوشیده دیواندره اشاره و اظهار کرد: این پروژه با اعتبارات بخش دولتی احداث شده است و اداره کل ورزش و جوانان استان در نظر دارد آن از طریق ماده 27 واگذار کند.

وی افزود: زمین چمن استقلال سنندج نیز با توجه به اینکه با مشکلات کمبود آب و نیروی انسانی مواجه شده بود در راستای استفاده مجدد جامعه مخاطب، به سرمایه گذران بخش خصوصی واگذار خواهد شد.

وی اضافه کرد: با تأئید وزارت ورزش و جوانان مراحل واگذاری این 2 پروژه مهم در استان کرستان فراهم می شود و به زودی با تدوین شرایط و دستورالعمل های لازم از طریق روزنامه های کثیرالانتشار به فراخوان گذاشته خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان اظهار کرد: دولت، ماده 27 یا واگذاری طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان به بخش خصوصی را به عنوان یکی از شاخصه های اقتصاد مقاومتی در بخش طرح های عمرانی تلقی می کند و باید جدی تر مورد توجه قرار گیرد.

جولایی ادامه داد: در سال 95 از طریق ماده 27 استخر سرپوشیده سقز و خانه ژیمناستیک شهرستان بانه به بخش خصوصی واگذار شد.

** 2 ورزشکار مریوانی به اردوی تیم ملی گلبال دختران کشور دعوت شدند

ریزان دژاهنگ و نگین رستمی، 2 ورزشکار کردستانی از سوی کادر فنی به اولین مرحله اردوی تیم ملی گلبال بزرگسالان دختران کشور برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا دعوت شدند.

این ورزشکاران کردستانی در رده سنی جوانان فعالیت می کنند و به دلیل عملکرد خوب و مناسب از سوی مربیان تیم ملی به اردوی آمادگی بزرگسالان فراخوانده شدند.

این 2 ورزشکار کردستانی زیر نظر چیمن کاظمی مربی مریوانی به تمرینات تکنیکی و تاکتیکی پرداختنه اند و تاکنون در چندین دوره از اردوی تیم ملی رده های سنی مختلف شرکت کرده اند.

تمرینات ملی پوشان تیم گلبال جوانان دختر با حضور 15 ورزشکار برای آمادگی هر چه بیشتر در مسابقات قهرمانی آسیا، اقیانوسیه 2017 تایلند برگزار می شود.

اولین مرحله اردو گلبال بزرگسالان کشور روزهای 6 تا 13خرداد در مجموعه ورزشی شهید هرندی تهران برگزار می شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 4خرداد 1396، کدخبر: 82544038: www.irna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۳
0
0
جا دارد از همه دست اندرکاران استان تشکر گردد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین