پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۲۹۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹
بهمن مرادنیا استاندار کردستان در بازدید از سالن شش هزار نفری سنندج بر اتمام پروژه شش هزار نفری سنندج با کمک منابع استانی و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور تا هفته دولت سال 97 تأکید کرد.

شعار سال: بهمن مرادنیا، استاندار کردستان روز جمعه در بازدید از سالن شش هزار نفری سنندج بازدید، گقت: تکمیل و تسریع در احداث سالن شش هزار نفری سنندج یکی از نیازهای اصلی و اولویت های مهم در کردستان است.

وی اظهار کرد: با توجه به عدم سالن مناسب در مرکز کردستان نمی‌توان میزبانی رقابت‌های بین المللی و مناسبی را بر عهده گرفت و این موضوع در وضعیت ورزش استان تأثیر بسزایی داشته است.

استاندار کردستان به کمک استان جهت احداث سالن شش هزار نفری سنندج اشاره کرد و افزود: با توجه به برگزاری جلسه اخیر با وزیر ورزش و جوانان تکمیل این پروژه ورزشی از محل منابع استانی در کنار اعتبارات شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور انجام میشود.

مرادنیا گفت: با توجه ارزیابیهای صورت گرفته تکمیل این پروژه در حال حاضر یکی نیازهای اصلی استان کردستان در بخش ورزش به شمار میرود.

وی در پایان به پیشرفت فیزیکی 60 درصدی این پروژه اشاره کرد و افزود: با تلاش دولت و مسوولان ورزش کشور در تلاش هستیم هرچه سریع‌تر این پروژه را تا هفته دولت سال 97 به سرانجام برسانیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازباشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران ، تاریخ انتشار 16دی 96، کدمطلب:893675، www.iscanews.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
0
0
انقدر از این طرح ها باید تو یه زمان مشخصی تموم میشد که هنوزم تموم نشده ولی امیدوارم که این تا پاین هفته دولت 97 تموم بشه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین