پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۷۵۶
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان با بیان اینکه مشکل اصلی در حوزه ورزش در استان را نبود زیرساخت‌های مناسب دانست و گفت: زیرساخت‌های ورزشی واقعا دیگر جوابگوی نیاز استان نیست.

شعار سال: حامد جولایی شامگاه شنبه در دیدار با فرمانده سپاه شهرستان سنندج، اظهار کرد: نشاط، امنیت و هر آنچه تصور شود در ورزش و توسعه این مهم خلاصه می‌شود، مرهون تلاش های نیروهای نظامی و انتظامی در کشور است.

وی با اشاره به موفقیت های کشور در حوزه های مختلف از جمله ورزش، افزود: اما ورزش در استان کردستان آنگونه که لازم است جایگاه و ارتقای خود را پیدا نکرده است و در این زمینه نیاز به کارها و اقدامات اساسی هستیم.

جولایی به جایگاه و اهمیت ورزش در جامعه اشاره کرد و گفت: ورزش می‌تواند اقشار جامعه را با هر نگاه و دیدگاهی در کنار هم جمع کند و دارای ارزش بالایی است، ولی متاسفانه انگونه که باید به آن توجه نشده است.

وی با بیان اینکه وزارت ورزش و جوانان وزارت شانزدهم به لحاظ دریافت بودجه در سطح کشور است، افزود: اعتبار این وزارت خانه تاکنون به هزار میلیارد تومان در سال نرسیده است.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان عنوان کرد: در سال جاری به همت نمایندگان مجلس از محل مالیات ارزش افزوده این اعتبارات افزایش قابل توجهی داشته که می توان اعلام کرد که هنوز جبران کمبودها در بخش زیر ساختی را نخواهد کرد.

وی با اشاره به نیازها و انتظارات ورزش استان کردستان در حوزه های مختلف از جمله منابع اعتباری، گفت: ورزش استان با وجود تمام این مشکلات و محدویت‌ها از وضعیت خوبی برخوردار است.

جولایی افزود: برگزاری مسابقات استانی، بین‌المللی و کشوری در استان در سطح بسیار مطلوب برگزار و ورزشکاران استان نیز در رشته‌های مختلف در مسابقات ملی و جهانی شرکت و حایز رتبه‌های برتر می‌شوند.

وی مشکل اصلی در حوزه ورزش در استان را نبود زیرساخت‌های مناسب دانست و افزود: زیرساخت‌های ورزشی واقعا دیگر جوابگوی نیاز استان نیست و برای خروج از این مشکلات نیازمند بودجه‌های جهشی است.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان اضافه کرد: نبود اسپانسر و عدم حمایت های بخش خصوصی از دیگر مشکلات جدی در حوزه ورزش استان کردستان است که باید در این راستا تمهیدات لازم اندیشیده شود.

جولایی حمایت‌های سپاه در بحث زیرساخت‌های ورزشی را قابل تقدیر دانست و گفت: سپاه بیش از ۸۸ پروژه ورزشی را در سطح روستاهای استان احداث کرده که ساخت آن برای اداره کل ورزش و جوانان به راحتی ممکن نبود.

وی با بیان اینکه فعالیت و نقش آفرینی سپاه در سطح کشور امروز تنها به اقدامات نظامی خلاصه نمی‌شود و در بخش‌های مختلف به بهترین شیوه نقش‌آفرینی می‌کند، بیان کرد: تعامل سپاه با ورزش و جوانان در استان همیشه بستر ساز انجام کارهای بزرگ شده است و انتظار می رود که در ادامه مسیر نیز این ارتباط و همکاری به صورت جدی دنبال شود.

وی فعالیت در حوزه ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگهداشتن یاد و خاطر شهدا را رسالت آحاد جامعه دانست و گفت: کار در راستای برگزاری هر چه باشکوه‌تر کنگره ۵۴۰۰ شهید استان را به عنوان یک رسالت ذاتی به صورت ویژه مورد توجه قرار داده و آمادگی هر نوع حمایتی از این حرکت بزرگ فرهنگی هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان افزود: انتظار می رود که بتوانیم در حوزه های فرهنگی و جوانان هم ارتباط و تعامل بهتری با مجموعه سپاه استان و شهرستان ها داشته باشیم و برنامه های خوبی را نیز در این بخش ها هم اجرایی کنیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ 14 آبان 96 ، کد مطلب: 4134776: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین