پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۶۸۷۰
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان از افتتاح و بهره برداری دو پروژه ورزشی در استان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش خبر داد.

شعار سال: حامد جولائی گفت: دو پروژه ورزشی در روز چهارشنبه ۲۶ مهرماه با آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش افتتاح می شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان اظهار کرد: تکمیل و بهینه سازی سالن چند منظوره و احداث پیست اسکیت و محوطه سازی سالن ۱۲۰۰ نفره مجموعه ورزشی زاگرس مریوان دو پروژه ایی است که در هفته تربیت بدنی و ورزش به بهره برداری می رسد.

وی افزود: تکمیل و بهینه سازی سالن چند منظوره که جزو اماکن قدیمی و فرسوده شهرستان مریوان به شمار رفت با هزینه ای ۵۳۰ میلیون تومانی از محل اعتبارات استانی با زیر بنا ۱۳۰۰ مترمربع به صورت مدرن بازسازی و در اختیار جامعه ورزش و قهرمانان قرار خواهد گرفت.

جولایی گفت: دومین پروژه احداث پیست اسکیت و محوطه سازی سالن ۱۲۰۰ نفره مجموعه ورزشی زاگرس مریوان است که در ۴۵۰۰ مترمربع و هزینه ای یک میلیارد و پانصد میلیون تومانی از محل اعتبارات استانی به بهره برداری می رسد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان عنوان کرد: با دعوت اداره کل ورزش و جوانان کردستان معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در روز چهارشنبه ۲۶ مهرماه به استان سفر خواهد کرد و در مراسم و آئین این دو پروژه ورزشی حضور خواهد یافت.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در پایان گفت: محمد رضا داورزنی ضمن افتتاح دو پروژه ورزشی شهرستان مریوان در جلسه شورای اداری اداره کل ورزش و جوانان استان شرکت می کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 25 مهر 96، کد مطلب: 4116270:www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین