پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۳۸۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۷
استاندار کردستان گفت: رسانه ها بایستی با معرفی پتانسیل های استان به سرمایه گذاران داخلی و خارج از استان زمینه بروز و ظهور توسعه را در کردستان مهیا کنند.

شعار سال: بهمن مرادنیا روز پنجشنبه در اختتامیه سومین جشنواره رسانه ای ابوذر در سنندج، گفت: در شرایطی که رویکرد رسانه و شبکه های بین المللی تخریب و اعمال هجمه های فراوان علیه کشور و نظام است رسالت رسانه های داخلی ایجاب می کند با صداقت و راستی در خبر و خبر رسانی مردم را نسبت به جامعه امیدوار کنند.

وی نقد را لازم و بلکه ضروری دانست و اظهار داشت: چنانچه نقد و انتقاد در راستای بهبود شرایط باشد همه مدیران بایستی پذیرای چنین امری باشند.

مرادنیا به شکل گیری رویکرد اقتصاد مقاومتی و امنیت پایدار در کردستان نیز گریزی زد و گفت: تحقق دو مقوله مذکور در گرو حل و رفع مشکلات اقتصادی در استان است چه اینکه مرز به عنوان یک فرصت نیز می تواند راهگشای مشکلات واقع شود اما در شرایط فعلی به دلیل وجود قاچاق در این مناطق می طلبد نیروهای انتظامی حضور داشته باشند هر چند معتقدم مردم خود حافظان مرز تلقی می شوند.

استاندار کردستان ادامه داد: تا زمانی که بیکاری در جامعه بروز و ظهور داشته باشد کماکان آسیب های اجتماعی نیز وجود دارد و چنانچه اشتغالزایی رونق یابد نقش معضلات اجتماعی هم کمرنگ تر می شود.

مرادنیا خواستار همفکری و تعامل مردم و تصحاب رسانه شد و عنوان کرد: استان متعلق به عموم مردم است پس بایستی مسئولان با عزم جدی راه را برای توسعه که از طریق سرمایه گذاری میسر می شود فراهم کند.

وی عنوان کرد: رسانه ها بایستی با معرفی پتانسیل های استان به سرمایه گذاران داخلی و خارج از استان زمینه بروز و ظهور توسعه را در کردستان مهیا کنند.

مرادنیا خاطر نشان کرد: رسانه ها عملکرد مدیران و مسئولان را به هر گونه ای است ارائه کنند و زمینه قضاوت را به مردم واگذار کنند.

در ادامه نیز دبیر سومین جشنواره ابوذر گفت: پس از اعلام و انتشار فراخوان سومین جشنواره ابوذر در خرداد ماه استقبال قابل توجهی از سوی اهالی فرهنگ و رسانه به عمل آمد به طوری که بالغ بر ۱۷۵ اثر از ۱۸ رسانه استان به دبیر خانه جشنواره ارسال شد.

توفیق مفاخری ادامه داد: با داوری هیات داوران ۳۲ اثر به عنوان آثار برتر انتخاب و در نهایت از این تعداد ۱۲ اثر به جشنواره کشوری ابوذر ارسال شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری کار ایران، تاریخ انتشار 21دی 96، کدمطلب:580849، www.ilna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Norway
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
0
0
الان وظیفه رسانه ها شناسایی ظرفیت استانه؟ چرا سازمانی رو با این ویژگی نداریم؟ به نظرم یکی از نیازای اساسی کشور همینه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین