پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۵۲۰۵
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۴
نخستین دوره مسابقات رنکینگ استانی پاکت بیلیارد (ایت بال) آقایان با حضور ۳۲ بازیکن در اصفهان برگزار شد.

شعار سالنخستین دوره مسابقات رنکینگ استانی پاکت بیلیارد (ایت بال) آقایان با حضور 32 بازیکن در اصفهان برگزار شد. این مسابقات در رده سنی آزاد و به صورت دوره‌ای حذفی برگزار شد که 6 بازیکن شرکت کننده در رده سنی زیر 18 سال بودند.

در این رقابت‌ها بازیکنانی از شهرستان‌های اصفهان، زرین‌شهر، مبارکه، خورزوق و شاهین شهر شرکت کردند که در دیدار پایانی حسام طهماسبی از زرین شهر (باشگاه آرونیک) با کسب بالاترین امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت و امین فرجاد‌فر از شاهین‌شهر (آکادمی آرمان دیناروند) به مقام دوم رسید.

اندیشه متین‌نیا از اصفهان (باشگاه ستارگان) به مقام سوم دست یافت و شاهین رضازاده از اصفهان (باشگاه شارسیاه) چهارم شد.

ایمان حیدر‌نسب نیز به عنوان بازیکن اخلاق و امیر‌رضا شیخی با 13 سال سن به عنوان پدیده این مسابقات شناخته شدند.

مسئول برگزاری مسابقات خانم فاطمه سلمانی مدرس و داور درجه یک فدراسیون، سرداور مسابقات میلاد میرزاخانیان داور بین‌المللی و ناظر مسابقات رحمان هارونی داور بین المللی بودند و هشت داور متشکل از 5 بانو داوری این مسابقات را بر عهده داشتند.

در پایان و پس از برگزاری 3 دوره مسابقه رنکینگ در رشته پاکت بیلیارد (ایت بال و ناین بال و تن بال ) 8 نفر برتر به عنوان تیم منتخب استان اصفهان در مسابقات کشوری شرکت خواهند کرد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 15 خرداد 96، کدمطلب:1427933، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین