پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۵۰۶۶
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸
هیات‌های برتر بدمینتون آذربایجان غربی از لحاظ آمار، عملکرد و فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی در سال 1395 مشخص شده و مهاباد رتبه نخست را کسب کرد.

شعار سال: اصغر فیضی گفت: با بررسی فعالیت‌ هیات‌های بدمینتون شهرستان‌های استان در زمینه‌های فرهنگی و ورزشی و محاسبه امتیازات آنها تمامی هیات‌ها رتبه ‌بندی شد.

وی ادامه داد: هیات بدمینتون مهاباد با کسب 630 امتیاز برای نهمین سال متوالی رتبه اول و هیات بدمینتون میاندوآب با کسب 361 امتیاز برای نهمین سال متوالی رتبه دوم و هیات بدمینتون بوکان با کسب 241 امتیاز برای سومین سال متوالی رتبه سوم را کسب کردند.

فیضی افزود: هیات‌های ارومیه، خوی، شاهین‌دژ ،نقده، پیرانشهر، سلماس، اشنویه، تکاب، مرحمت آباد و چایپاره به ترتیب رتبه چهارم تا سیزدهم را کسب کرده و هیات‌های سردشت، شوط و ماکو به طور مشترک به رتبه چهاردهم دست پیدا کردند.

رئیس هیات بدمینتون آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: آمار ورزشکاران شرکت‌کننده در مسابقات استانی و کشوری، کسب مقام‌های استانی و کشوری، دعوت به اردوهای تیم ملی، استعدادیابی و استعدادپروری، عضویت به عنوان تیم ملی و شرکت در دوره‌های مربیگری و داوری از جمله فعالیت‌های ورزشی رشته بدمینتون در سال گذشته بود.

اصغر فیضی اظهار داشت: دیدار از خانواده‌ معظم شهدا و ایثارگران، گلباران و عطرافشانی مزار شهدا، پاکسازی محیط زیست، بازدید ار اماکن فرهنگی، تاریخی، مذهبی و شرکت در راهپیمایی ملی مذهبی از جمله فعالیت‌های فرهنگی در خصوص کسب امتیاز برای هیات‌های شهرستان محسوب می‌شوند و سعی داریم امسال نیز با برنامه‌ریزی به این فعالیت‌ها ادامه بدهیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 14 خرداد 1396، کد مطلب: ۱۳۹۶۰۳۱۳۰۰۰۶۲۵: www.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین