پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۳۲۳۷
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۵
رئیس فدراسیون بدمنیتون کشورمان در حاشیه برگزاری اجلاس جهانی و آسیایی با رئیس فدراسیون بدمینتون آسیا و دبیرکل بدمینتون جهان دیدار کرد.
شعار سال: به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، نشست مجمع انتخاباتی فدراسیون جهانی بدمینتون صبح روز شنبه و همزمان با اجلاس جهانی این رشته در شهر گلدکست کشور استرالیا و با حضور دکتر محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون کشورمان برگزار شد و ” پل اریک ” بار دیگر برای یک دوره 4 ساله به عنوان رئیس جهانی این رشته انتخاب شد.

در این مجمع انتخاباتی پل اریک ، تنها نامزد احراز این پست بود که مجددا به عنوان رئیس فدراسیون جهانی بدمینتون برگزیده شد.

همچنین پل کورزا که تنها نامزد احراز پست ریاست پارابدمینتون بود نیز برای مدت 4 سال انتخاب شد.

در این نشست همچنین اعضاء شورای اجرایی فدراسیون جهانی بدمینتون از کشورهای اسپانیا، فرانسه، انگلیس، اسلوواکی، چین، مالزی، نیوزلند، زیمباوه، تایلند، روسیه، کانادا، سوئیس، اسکاتلند، سنگاپور، مالدیو، نپال و لبنان برای مدت 4 سال انتخاب شدند.

همچنین در این نشست محل بعدی اجلاس جهانی بدمینتون در کشور تایلند انتخاب شد.

در نشست امروز بحث در مورد توسعه بدمینتون و شاتل تایم مورد بررسی قرار گرفت و تقویم و صورتهای مالی سال 2016 به تصویب اعضا رسید.

رئیس فدراسیون بدمینتون کشورمان با رئیس پارابدمینتون جهانی دیدار کرد

محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون کشورمان در حاشیه نشست اجلاس جهانی و آسیایی بدمینتون که در شهر گلدکست استرالیا در جریان است با پل کورزا رئیس پارا بدمینتون جهانی دیدار و گفت و گو کرد. در این دیدار پوریا گزارشی از شرایط پارابدمینتون ایران را به رییس پارابدمینتون جهانی ارائه داد.

در این نشست که دکتر مهدی انوری رئیس کمیته پزشکی ، پژوهش و تحقیقات فدراسیون بدمینتون کشورمان حضور داشت، مقرر شد که در آینده نزدیک یک مربی آموزشی جهت آموزش تخصصی پارابدمینتون در ایران حضور یابد.

در این دیدار رئیس پارابدمینتون جهانی قول مساعد برای حضور در ایران را داده تا از نزدیک شاهد شرایط پارابدمینتون کشورمان باشد.

در ادامه این نشست رایزنی جهت حضور نفرات بیشتری از مسئولان بدمینتون ایران در فدراسیون آسیایی انجام و مقرر شد که مسئولان بدمینتون ایران از کرسی های بیشتری در بدمینتون آسیا برخوردار باشند.

همچنین پیشنهاد شد که دکتر انوری به عنوان یکی از اعضای فدراسیون جهانی بدمینتون در بخش تحقیقات و آموزش مورد استفاده قرار گرفته و دارای کرسی در سطح جهانی این رشته داشته باشد.

دیدار پوریا با رئیس فدراسیون بدمینتون آسیا

همچنین پوریا در حاشیه برگزاری اجلاس جهانی و آسیایی بدمینتون با آنتوان رئیس فدراسیون بدمینتون آسیا و توماس لوند، دبیرکل بدمینتون جهان دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار که دکتر مهدی انوری رییس کمیته پزشکی ، پژوهش و تحقیقات فدراسیون بدمینتون کشورمان حضور داشت ، مسوولان فدراسیون آسیا از دکتر پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون کشورمان جهت برگزاری موفق بیست و ششمین دوره رقابتهای بین المللی بدمینتون فجر ایران تشکر و قدردانی کردند.

در این دیدار مقرر شد که فدراسیون بدمینتون آسیا و فدراسیون بدمینتون اندونزی همکاری بسیار نزدیکی در زمینه اعزام بازیکنان بدمینتون کشورمان به کمپ های آماده سازی آسیا و برگزاری رقابت ها بین دو کشور ایران و اندونزی داشته باشند.

اجلاس جهانی و آسیایی بدمینتون در روزهای 28 لغایت 30 اردیبهشت ماه جاری در شهر گلدکست استرالیا و با حضور پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون کشورمان و انوری رئیس کمیته پزشکی، پژوهش و تحقیقات فدراسیون برگزار می شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 30 اردیبهشت 96، کد مطلب: 1413991: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین