پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۶۰۹۱
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴
مدیركل اموزش و پرورش آذربایجان غربی از میزبانی استان در ۳۴دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر در تیرماه امسال خبرداد.

شعار سال: فریدون سید مصطفوی در جلسه شورای عالی هماهنگی مسابقات تصریح كرد: این دوره مسابقات با حضور بیش از ۱۷۰۰نفر ورزشكارو عوامل فنی و اجرایی در دو مقطع ابتدایی و متوسطه در ۳رشته شطرنج،بدمینتون و تنیس روی میز در تیرماه امسال در آذربایجان غربی برگزار می شود.


وی درخصوص زمان برگزاری مسابقات دانش آموزی پسر افزود: رقابت در مقطع ابتدایی از ۱۵لغایت ۲۱تیر و در مقطع متوسطه از۲۱لغایت ۲۷تیر آغاز می شود.

سید مصطفوی با بیان اینكه اذربایجان غربی در تیرماه امسال میزبان یك هزار و ۶۸۰ ورزشكار و عوامل اجرایی در ۳۴مسابقات ورزشی دانش آموزی خواهد بود خاطر نشان كرد: ۹۶۰ورزشكار دانش آموز، ۱۹۲مربی،۱۴۴سرپرست تیم های ورزشی،۲۰۰داور رسمی و بین المللی در آذربایجان غربی در مسابقات ورزشی حضور می یابند.

مدیركل اموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: ۱۰۳ نفر عوامل اجرایی به همراه ۱۵فدراسیون ورزشی در ۳۴دوره مسابقات ورزشی دانش آموزی شركت می كنند.

وی با بیان اینكه در طول سال تحصیلی استعدادیابی از دانش آموزان انجام شده است اظهار كرد: جامعه ورزشی كشور و بخشی از كشورهای همسایه به این رقابت مهم برای جذب در تیم ملی امید بسته اند.

سیدمصطفوی با اشاره به اینكه مراسم افتتاحیه مسابقات ورزشی مذكور در روزهای ۱۶و ۲۱ در سالن ۲هزار نفری خانه جوان ارومیه برگزار می شود تصریح كرد: مسابقات در سالن شهید رجایی و دانشكده قاضی طباطبایی انجام خواهد شد.

سیدمصطفوی استفاده از ظرفیت استان در معرفی به میهمانان در مسابقات ورزشی پیش رو را بسیار مهم دانست و افزود: با معرفی فرهنگ و جاذبه های اذربایجان غربی بخصوص دریاچه ارومیه باید از ظرفیت بالقوه استان به نحوه احسن با همكاری دستگاههای اجرایی استفاده بهینه شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 21خرداد 1396، کدخبر: 33404، www.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین