پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۰۸۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سردشت از جوان آینده دار و ورزشکار این شهرستان که توانسته بود رکورد جهانی تکچرخ با دوچرخه را بشکند طی مراسمی در سالن اجتماعات این سپاه با اهدای هدایایی تقدیر کرد. رکورددار تک چرخ جهان در این مراسم گفت، به عنوان یک جوان ایرانی، در اوج بی امکاناتی ، مسیر جاده های مواصلاتی سردشت را برای تمرین و تلاش مضاعف پیمودم و البته بعد از سال ها تلاش ها نتیجه داد و با افتخار رکورد جهانی تکچرخ با دوچرخه را از دستان ورزشکار آمریکایی بیرون آوردم تا پرچم کشورم را به اهتزاز در بیاورم. آوات رشیدی رکورددار تکچرخ جهان و اهل سردشت با رد کردن پیشنهاد رژیم صهیونیستی افتخاری دیگر برای کشور خلق کرد.

شعار سال: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سردشت از جوان آینده دار و ورزشکار این شهرستان که توانسته بود رکورد جهانی تکچرخ با دوچرخه را بشکند طی مراسمی در سالن اجتماعات این سپاه با هدایایی تقدیر کرد.

رکورددار تک چرخ جهان در این مراسم گفت: به عنوان یک جوان ایرانی، در اوج بی امکاناتی مسیر جاده های مواصلاتی سردشت را برای تمرین و تلاش مضاعف پیمودم و البته بعد از سالها تلاش ها نتیجه داد و با افتخار رکورد جهانی تکچرخ با دوچرخه را از دستان ورزشکار آمریکایی بیرون آوردم تا پرچم کشورم را به اهتزار در بیاورم.

"آوات رشیدی" اقدام به جای سپاه سردشت در تجلیل از ورزشکاران را بجا و شایسته ارزیابی کرد و گفت: یک ورزشکار زمانی که به مرحله افتخار آفرینی می رسد پیشنهادات متفاوتی از سوی کشورهای جهان به وی می شود که من آن را تجربه کرده ام نمونه آن پیشنهادی بود که از رژیم صهیونیستی به من شد تا برای انها رکوردزنی کنم اما غیرت ایرانی و بسیجی بودنم این اجازه را به من نداد.

این ورزشکار سردشتی با برنامه ریزی در نظر دارد رکورد جهانی دیگری را اینبار در تکچرخ سرعت با دوچرخه به نام خود ثبت کند که رکورد کنونی این شاخه ورزشی در جهان 25 کیلومتر و 720متر بر ساعت است.

فرمانده سپاه سردشت نیز در این مراسم اظهار کرد: بسیاری معتقد هستند که سردشت محروم است اما ظرفیت هایی در جوانان این خطه نهفته که مسئولین و مدیران بایستی آنها را شناسایی کنند تا این پتانسیل ها به تکامل و فعلیت برسد.

سرهنگ پاسدار موسی مرادی تصریح کرد: اگر دیروز این جوانان با تفنگ و در سنگرهای جنگ غیرتمندانه از ناموس و شرف این مرز و بوم دفاع کردند امروزه با نگاهی گسترده تر در تمامی عرصه های ورزشی، اقتصادی، علمی و غیره ورود پیدا کرده اند و هر روز شاهد افتخار آفرینی آنها هستیم که ناشی از بارور شدن خون شهدا است.

وی با ابراز امیدواری به جوانان شهرستان گفت: آوات رشیدی های دیگری در سردشت وجود دارد که بی ریا و تنها بر اساس احساس تکلیف و وظیفه در تمریناتی به دور از امکانات شرکت می کنند با اراده ای که دارند سبب دلگرمی مردم می شوند.

وی با اشاره به این که ورزش سبب کاهش فعالیت های ضد ارزشی و فرهنگی در جامعه می شود گفت: فراهم کردن شرایط برای شناسایی ورزشکاران و افتخار آفرینان جوانان موجب هدایت جوانان می شود همچنان که تنها انتظار آنها از مسئولین نظام نیز همکاری مادی و معنوی است.

آوات رشیدی در سالن دو و میدانی صمد ایپکچی زنجان و با حضور نماینده گینس ایران به منظور ثبت این رویداد مهم و فخرآفرین حضور یافت و با طی کردن مسافت 45 کیلومتر و 220 متر در زمان سه ساعت و 15 دقیقه و 54 ثانیه گوی سبقت را از رکوردار جهان که در دست یک آمریکایی بود ربود.













با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی بلفت سردشت، تاریخ انتشار 10 شهریور 95 ، کد مطلب: 262717:www.bolfat.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۳
0
0
خدا کنه اینم مثل قبلی ها دروغ و تبلیغ از آب درنیاد. شایعات دوره رضازاده یادمان نرفته
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین