پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۹۶۷۶
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۱
مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: قدردانی از زحمتکشان ورزش ایران اسلامی از جمله برنامه های ما است تا نام ایران و آذربایجان را زنده نگه دارند.

شعار سال:  در مراسم تجلیل از قهرمان و مدال آوران المپیک و جهانی، عبدالله چمن گلی اظهار کرد: ورزش، اسلحه ایست که باید دست اشخاص صالح باشد و باید از این فرصت بهترین استفاده شود.

همچنین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: ورزشکاران و شهدای اسلام ویژگی ها و تشابه های بسیاری دارند و هر دو در راه افتخار آفرینی ایران اسلامی تلاش می کنند.

وی افزود: عمل و حرکت جمعی ورزشکاران موجب افتخار ملی ایران اسلامی گشته است.

سردار خرم در خصوص تشابهات بین شهدا و ورزشکاران گفت: شهدای ما جان ارزشمند خود را برای سربلندی کشور فدا کردند و قهرمانان ورزشی نیز چنین کاری میکنند چراکه نشان بلند ملت ایران را سرافراز و سربلند می کنند تا سبب افتخار کشور جمهوری اسلامی شوند.

وی در خصوص تشابه دوم بین شهدا و ورزشکاران تصریح کرد: تشابه دوم این است که همه ملت در مقابل شهدا و خانواده شهدا سر تعظیم فرود آورند و هیچ وقت این افراد را فراموش نخواهند کرد و همچنین قهرمانان ورزشی و ملی خود را فراموش نخواهند کرد.

وی در خصوص ویژگی های ورزشکاران بیان کرد: دو ویژگی اجتماعی و فردی دارند که هوش سرشار آن ها تلاش و هوش و پشتکار آن ها ویژگی فردی آنان و ویژگی ملی و اجتماعی الگو بودن آنها است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار 16 تیر 1396، کد مطلب: 964-795-5: isna.irwww.

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین