پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۷۳۸۲
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵
رئیس هیئت ژیمناستیک آذربایجان غربی گفت: نخستین جشنواره ژیمناستیک آذربایجان غربی در جهت آشنایی بیش از پیش خانواده ها و ورزشکاران با رشته های متفاوت ورزش ژیمناستیک در ارومیه برگزار می شود.

شعار سال: نادر مدنی با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره ژیمناستیک آذربایجان غربی در شهر ارومیه و دیگر شهرستان های استان اظهار داشت: این جشنواره در جهت آشنایی بیش از پیش خانواده ها و ورزشکاران با رشته های متفاوت ورزش ژیمناستیک در سطح استان برگزار می شود.

وی افزود: طی برگزاری این جشنواره ها ورزشکاران نوپا و جوان در میادین رقابتی قرار می گیرند و استرس ناشی از مسابقات را پشت سر می گذارند و می توانند در صحنه های کشوری و بین المللی بهتر از پیش بدرخشند و کمک به سزایی به افزایش توانایی های ورزشکاران می کند.

رئیس هیئت ژیمناستیک آذربایجان غربی گفت: رشته های ایروبیک، آکروژیم، ترامپولین، ریتمیک و هنری ژیمناستیک در این رشته برگزار می شود و علاقه مندان می توانند در این رشته ها شرکت کنند و از همین رو انتظار می رود بیش از 600 نفر در این جشنواره در شهر ارومیه شرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: جشنواره ژیمناستیک ارومیه از تاریخ یکم تا چهارم تیرماه در خانه ژیمناستیک ارومیه برگزار می شود و متاسفانه تنها حامی مالی این جشنواره به سبب برگزار نشدن این جشنواره در سالن سه هزار نفری خانه جوان از حمایت خود عقب کشی کرد و از همین رو از مسئولان ورزشی استانی انتظار داریم تا ما را در اجرای برنامه ها یاری کنند.

مدنی با اشاره به حضور قهرمانان ملی و بین المللی در این جشنواره تصریح کرد: احد محمدی و ساسان عباسی ورزشکاران رشته آکروژیم که امسال نیز به مسابقات آسیایی اعزام می شوند و از افتخارات ژیمناستیک استان به شمار می روند در این مسابقات حضور دارند و شایان انوشه قهرمان رشته ترامپولین نیز شرکت خواهد داشت.

وی تاکید کرد: در رشته ریتمیک بانوان ورزشکاران تارا توفیقی آذر، آیلین نیک سیرت و رومینا اصغری که مقام سوم کشوری را در این رشته دارند در این جشنواره حضور می یابند و ملیسا نجف اشرفی، نگار سیروس آذر، فاطمه آقایی، آنیتا عزیززاده و کانی جمیانی دارنده مقام سوم کشوری ایروبیک نیز در این مسابقات نیز حضور دارند.

رئیس هیئت ژیمناستیک آذربایجان غربی بیان کرد: در رشته ایروبیک آقایان نیز ورزشکاران امیرحسین صمدی، هادی زوار، عرفان راستگو، علی حسینی آذر و علی امیرشهبازی در جشنواره حضور خواهند یافت که در رشته ایروبیک آقایان مقام سومی کشور را یدک می کشند.

وی با گلایه از کم کاری رسانه ها و صداوسیما در پوشش خبری و تصویری مسابقات ورزشی به ویژه رشته ژیمناستیک اظهار کرد: از رسانه های محلی، کشوری و صداسیما بسیار گلایه مند هستیم و انتظار از اصحاب رسانه بیش از پیش است تا این ورزش را به همگان معرفی کنند و برنامه های برگزار شده را به سمع و نظر همگان برسانند و انتظار داریم در جشنواره روبرو یک اقدام موثر را مشاهده کنیم.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 30 خرداد 96، کد مطلب: 1441269:www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین