پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۴۷۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۳
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: امکانات ورزشی آذربایجان غربی پاسخ گوی نیاز همه رشته‌های ورزشی نیست و با توجه به این امکانات نمی‌توان انتظار بیشتری از هیئت‌ها داشت.

شعار سال: عبدالله چمن گلی ، با اشاره به میزان و چگونگی امکانات ورزشی موجود در آذربایجان غربی اظهار کرد: متاسفانه این استان از لحاظ امکانات ورزشی در حد خوبی نیست و نمی‌توان از هیئت‌های ورزشی انتظاری بیش از این داشت گرچه ورزشکاران استان با توجه به این امکانات عملکرد خوبی داشته‌اند و موفق به کسب مقام‌های جهانی و کشوری نیز شده‌اند.

چمن گلی در رابطه با دلایل حضور نیافتن خود در میزگرد بررسی مشکلات هیئت‌های ورزشی  گفت: از هیئت‌هایی که در این میزگرد شرکت کرده بودند و همچنین بابت غیبت خود در این میزگرد عذرخواهی می‌کنم و به دلیل مشغله کاری زیادی که در این روز داشتم نتوانستم در این میزگرد حضور پیدا کنم.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی اظهار کرد: بودجه ورزشی استان زیاد نیست و زمانی که من به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی انتخاب شدم یک میلیارد و 200 میلیون تومان بود که این رقم را به بیش از 3 میلیارد تومان افزایش داده شد.

وی افزود: این مبلغ اعتبار پول قرارداد سالیانه یک بازیکن حرفه‌ای استقلال یا پرسپولیس نیست و قطعاً با این مبلغ کم نیز نمی‌توان 700 تا هیئت را اداره کرد و بودجه کامل هر هیئت را پرداخت کرد و علاوه بر آن به دلیل نبود اسپانسر در هیئت‌های ورزشی، مشکلات مالی افزایش می‌یابد.

چمن گلی گفت: در تفاهم نامه‌ای که با هیئت‌های ورزشی بسته شده است هم ورزش و جوانان و هم هیئت‌ها باید به تفاهم و تعهدات خود پایبند باشند و همان‌طور که در تفاهم‌نامه ذکر شده است، هیئت‌های ورزشی برنامه‌های خود در طول سال ارائه می‌دهند و ورزش و جوانان نیز متعهد است تا بر حسب برنامه هیئت‌ها بودجه مورد نیاز را به حساب هیئت‌ها واریز کند.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: استان در رتبه‌بندی میزان سرانه ورزشی در کشور دارای رتبه 26 است در حالی‌ که از لحاظ تعداد جمعیت رتبه 8 کشوی را داراست و بر اساس برنامه چهارم توسعه باید برای هر نفر یک مترمربع سرانه ورزشی وجود داشته باشد که الان این رقم فقط 43 سانتی‌متر است.

چمن گلی در رابطه با سرنوشت ورزشگاه 15 هزار نفری شهید باکری افزود: مردم ارومیه و استان حق دارند که در لیگ برتر فوتبال ایران تیم داشته باشند و از تماشای فوتبال در ورزشگاه لذت ببرند بنابراین با توجه به تلاش‌هایی که صورت می‌گیرد، ورزشگاه 15 هزار نفری شهید باکری تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد و در این میان بحثهایی برای واگذاری این ورزشگاه به شهرداری ارومیه نیز وجود دارد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 11خرداد 1396، کدخبر: 1422587 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
0
0
بعنوان مدیر کل چکار کردی؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین