پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۵۰۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴
رئیس هیأت شطرنج استان قزوین گفت: هفتمین دوره مسابقات جام شهیدرجایی به میزبانی استان با مشارکت بیش از 300 شطرنج‌باز کشور از 28 استان در شهریور ماه سال جاری برگزار می‌شود.

شعار سالیاوریسمسکینی در خصوص نحوه عملکرد هیأت شطرنج استان قزوین اظهار داشت: هر ساله از سوی این هیأت یک برنامه سالیانه به نام تقویم سالیانه برای طرح‌ها و مسابقات هیأت شطرنج طراحی می‌شود که این تقویم در اسفند ماه سال 95 طراحی و در خردادماه سال جاری اجرایی شد.

وی گفت: سومین دوره مسابقات بین‌المللی آزاد جام نوروز، پنجم تا یازدهم فروردین ماه سال جاری با مجوز رسمی از سوی فدراسیون جهانی به صورتریتددر مجموعه ورزشی 15 هزار نفری سردار آزادگان با حضور 18 استان و 1255 شرکت‌کننده در استان برگزار شد.

رئیس هیأت شطرنج استان قزویناضافه کرد: در این مسابقات که به صورت آزاد برگزار شد برای نخستین بار در تاریخ این هیأت، نفرات اول مسابقات به نام‌های محمدرضا عابدی و حسن مهدوی در جایگاه اول و دوم ایستادند.

مسکینی افزود: با وجود برگزاری جام شهید رجایی در استان قزوین هنوز از هیأت شطرنج استان رتبه‌ برتر نداشته‌ایم و برای نخستین بار است که این اتفاق در هیأت شطرنج رخ داده است.

این مسؤول ورزشی در خصوص اعزام رده‌های سنی مختلف به مسابقات کشوری بیان کرد: در رده سنی زیر 10 سال سارا داوری، در رده سنی زیر 55 سال فرهاد کربلایی‌صادقی و در رده سنی زیر 65 سال عنایت امینی به این دوره از مسابقات اعزام شده‌اند.

رئیس هیأت شطرنج استان قزوین بیان کرد: مسابقات جام کارگران و جام معلم به دلیل تداخل با انتخابات ریاست جمهوری انجام نشد؛ مسابقات جام کارگران به روز جهانی کارگر در آذر ماه سال جاری موکول شد.

مسکینی در خصوص مسابقات شطرنج شهرهای ایران تصریح کرد: این مسابقات هر سال در یک استان برگزار می‌شود که امسال هم به دلیل تداخل با انتخابات ریاست جمهوری به میزبانی استان قزوین بهمهر ماهموکول شد.

وی در زمینه مسابقات جام رمضان تشریح کرد: از جمله برنامه‌های ماه رمضان، مسابقاتی تحت عنوان جام بلیط، مسابقه سریع و مسابقه نیمه سریع و یک مسابقهریتدبه مدت هفت روز است که در سطح استان برگزار می‌شود.

رئیس هیأت شطرنج استان قزویندر زمینه برنامه‌های پیش رو هیأت خاطر‌نشان کرد: مسابقات انتخابی قهرمانی رده‌های سنی هست تا 20 سال پسران و دختران در تیرماه سال جاری، اعزام به مسابقات بین‌المللی کشور مرداد ماه در همدان و ارومیه، مسابقات انتخابی استان در مسابقه فکری و سریع از برنامه‌های پیش رو هیأت شطرنج استان قزوین است که قهرمان این مسابقات به مسابقات کشوری و در نهایت به تیم ملی راه پیدا می‌کند.

مسکینی مطرح کرد: هفتمین دوره مسابقات جام شهیدرجایی به میزبانی استان قزوین با مشارکت بیش از 300 شطرنج‌بازکشور از 28 استان در شهریور ماه سال جاری برگزار می‌شود.

این مسؤول اضافه کرد: در نیمه دوم سال جاری هم مسابقات لیگ نوجوانان و بزرگسالان و سومین دوره جام میرعماد برگزار می‌شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 13 خرداد 96، کدمطلب:۱۳۹۶۰۳۱۳۰۰۱۰۰۶، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۴
0
0
نامگذاری مسابقه شطرنج به جام شهید رجایی چه ارتباطی داره؟ شهید رجایی مرد بزرگ از خطه قزوین بود، قبول. ولی چرا با ارتباطات بی ربط، جایگاه بزرگان را پایین می آوریم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین