پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۰۷۱۹
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸
رئیس هیات شطرنج خراسان رضوی از اعلام آمادگی ورزشکاران 23 کشور برای شرکت در مسابقات بین المللی شطرنج جام فردوسی در مشهد خبر داد و گفت: این دوره از مسابقات از 25 بهمن تا دوم اسفند ماه سال جاری در هتل ثامن این شهر برگزار می شود.
شعارسال: محمدرضا وجدانی فر روز شنبه در نشست خبری در خصوص هفتمین مسابقات بین المللی شطرنج آزاد جام فردوسی افزود: در این دوره از مسابقات 350 نفر از نقاط مختلف جهان با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

وجدانی فر اظهار کرد: این رقابت ها با حضور شطرنج بازانی از کشورهای ایران، فرانسه، اسلواکی، روسیه، آمریکا، اوکراین، ارمنستان، گرجستان، آذربایجان، ترکیه، بلژیک، هند، افغانستان، تاجیکستان، عراق، دانمارک، ازبکستان، ترکمنستان، قرقیزستان، آفریقای جنوبی، سریلانکا، مصر و چک برگزار خواهد شد.

وی از همکاری نمایندگی وزارت امورخارجه در شمال و شرق کشور مستقر در مشهد، برای همکاری در صدور ویزا و حضور این ورزشکاران در ایران تقدیر کرد.

وی با بیان اینکه مسئولیت داوری این دوره از مسابقات را هفت داور بین المللی خراسانی بر عهده خواهند داشت، اظهار کرد: : 150 نفر از خراسان رضوی نیز در این دوره از مسابقات شرکت خواهند کرد.

رئیس هیأت شطرنج خراسان رضوی با ذکر این نکته که تنها حامی مالی (اسپانسر) این مسابقات؛ اداره کل ورزش و جوانان استان است، یادآور شد: مراسم افتتاحیه این مسابقات دوشنبه 25 بهمن ماه ساعت 15 در هتل ثامن برگزار می شئد.

هم اکنون 300 شطرنج باز دارای رتبه بندی کشوری و هفت داور فیده و 2 داور بین المللی در استان خراسان رضوی مشغول فعالیت هستند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، تاریخ انتشار: 23 بهمن 1395، کدخبر: 82426319 (5832159)، www.irna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین