پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۱۱۰
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲
ده ها مسابقه مختلف ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی در استان برگزار می شودمدیر کل ورزش و جوانان استان : ده ها مسابقه مختلف ورزشی و همایش های ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی در استان برگزار می شود.
شعارسال: مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان در گفت وگو با ندای زاهدان ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته تربیت بدنی، گفت: این هفته فرصت مناسبی برای ارائه خدمات و آشنایی مردم و بخصوص جوانان استان با ورزش و ترویج روحیه شادابی و فرهنگ ورزشی در جوانان است.

حسین ثوری گفت:در آغازین روز از هفته تربیت بدنی با استاندار سیستان و بلوچستان دیدار کردیم و دیدار با امامان جمعه اهل تسنن و تشیع استان و نماینده ولی فقیه در استان، از برنامه های اداره کل ورزش جوانان استان در هفته تربیت بدنی است.

وی برنامه هایی از قبیل: اجرای مسابقات اقوام و طوایف با کمک سپاه پاسداراران استان،سعود سراسری توام با پاکسازی به قله تفتان، ده ها مسابقه مختلف ورزشی و همایش های ورزشی در سراسر نقاط استان توسط ادارات ورزش و جوانان سطح استان ، در اختیار گذاشتن کلیه اماکن ورزشی به صورت رایگان برای استفاده عموم در تاریخ ۲۶ مهرماه به مناسبت روز ورزش ، اختصاص مبلغ 750 میلیون ریال جهت خرید تجهیزات ورزشی برای پایگاه سنجش قهرمانی استان و غباروبی گلزار شهدای زاهدان ودیدار با خانواده شهدا را از دیگر برنامه های اداره کل ورزش و جوانان استان در هفته تربیت بدنی عنوان کرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی ندای زاهدان، تاریخ انتشار: یکشنبه 25 مهر 1395، کدخبر: 12595، www.nedayezahedan.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین