پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۲۷۳
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰
دو روز پیش بود که امام جمعه شجاع و مردمی زابل در خطبه های ۱۶ مهر ماه ۹۵ نماز جمعه از ظلم فرماندار هیرمند نسبت به مردم منطقه خطاب به استاندار سیستان و بلوچستان پرده برداری کرد .
شعارسال: گاه اگر با مصلحت بالا و پایین می شود

اشتباهی ساده در آمار پیدا می شود

آن چه بر ما می رود از ماست ! باور می کنی ؟!

آستینت را بگردی مار پیدا می شود

این صحبت در حالی بیان شد که با واکنش سریع رسانه های محلی و کشوری و فعالین اجتماعی منطقه سیستان نسبت به اقدامات فرماندار هیرمند نسبت به مردم روبرو شد .

اما متاسفانه نه تنها فرماندار هیرمند از اقدامات ظالمانه ای که نسبت به مردم محروم ، مظلوم و بی دفاع مرزنشین منطقه سیستان روا داشته بود عذر خواهی نکرد بلکه بدون در نظر گرفتن تقوی الهی و با ساخت دیواری از حاشا و استفاده از نجابت مردم و ریش سفیدان مسئله را در جمع معتمدین شهرستان هیرمند وارونه جلوه داد نه تنها این موضوع را کاملا کرد ، بلکه خود را در نقش ناجی معرفی کرد ! ! !

اما سکوت معنادار استاندار سیستان و بلوچستان نه تنها مرهمی بر زخم های نمک خورده منطقه سیستان نسبت به این موضوع نمی باشد بلکه واکنش ها و عدم اعتماد را نسبت به مسئولین دولتی و دولت تدبیر و امید دو چندان می کند .

قطعا ادله و مستندات و توجیهات منطقی نسبت به ظلم فرماندار هیرمند کافی و وافی بوده است که از جایگاه عبادی و سیاسی حساس نماز جمعه ایراد شده است .

جالب ترین نکته در مبحث اخیر در منطقه سیستان نقطه سکوت و نقطه واکنش می باشد ، اما رسانه های بیدار به پشتوانه مردم ولایتمدار و حامی نظام منطقه سیستان و بلوچستان پاسخ سکوت های معنادار و واکنش های عجیب و غریب را با پرده برداری از جریانی دیگر خواهند داد .

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی توتن نیوز، تاریخ انتشار: یکشنبه 18 مهر 1395 ، کدخبر: 3608، www.tootannews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین