پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۲۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵
مدتی است که همه مردم سیستان از مشکل آب رنج می برند و باعث گردیده برخی روی به خرید آب تصفیه کن و یا خرید آب شرب از مراکز تصفیه بیاورند. به یاد داریم چندی پیش احمد ملاشاهی معاونت خبر صدا وسیما استان در یادداشتی مسئولان آب و فاضلاب را رهنمون داده […]
شعارسال: مدتی است که همه مردم سیستان از مشکل آب رنج می برند و باعث گردیده برخی روی به خرید آب تصفیه کن و یا خرید آب شرب از مراکز تصفیه بیاورند.

به یاد داریم چندی پیش احمد ملاشاهی معاونت خبر صدا وسیما استان در یادداشتی مسئولان آب و فاضلاب را رهنمون داده بودند که به جبران این مشکل و معضل ، جا دارد این عزیزان یا هزینه آب سالم را پرداخت کنند و یا هزینه آب ناسالمی که به مردم می دهند کاهش دهند، اما از آنجا که گردن این مسئولان بسیار کلفت است و پشتشان هم شاید به کوهی به نام استاندار گرم است اصلا خم به ابرو نیاوردند و بیخیال درد مردم به کار روزمره خویش ادامه می دهند.

البته ناگفته نماند که اعلام کردند که کربن فعال خریداری شده که همان هم نیز از طرف کارشناسی بیان شد که قبلا هم از این مورد در چرخه تصفیه کردن آب استفاده می شده است و قول یکی دو هفته آنها برای رفع این معضل نیز عملی نشد.

در نظریه ای دیگر احمد قنبری رئیس اسبق دانشگاه انگشت اتهام را به سوی دانشگاه زابل و فعالیت های آن در نزدیک مخازن چاه نیمه نشانه رفت که این هم از سوی مسئولی پاسخی داده نشد.

در این خصوص یکی از شهروندان نظریه ای جدید به ذهنش رسیده و برای ما ارسال نموده است که آنرا به سمع نظرتان میرسانیم تا بر انبوه نظریه ها افزوده شود.

هرچند به قول معروف این حرف ها آب در هاون کوبیدن است در برابر این مسئولان که غمی جز حفظ موقعیت و صندلی خویش ندارند.

شاید اگر اخبار اوضاع آب شرب را با دقت خوانده باشیم،بتوانیم پازل این قضیه رو به راحتی کنار هم و سر از اتفاقات عجیب در بیاوریم.

بهترین راه که میتوان مردم را از نماینده مایوس کرد، بحث اعتراضات دکتر دهمرده و دکتر کیخا و امامان جمعه شهرستان های زابل ودیگرشهرستان را حتماخوانده و شنیده ایم.

اما سکوت، رئیس اداره آب و توهین به شعور مردم و بازی با کلمات آن را شنیده ایم و همچنین دیگر مسئولان شهر ما، رئیس اداره علوم پزشکی، فرماندار، استاندار که قطار این بازی را کامل میکنند.

جای سوال نیست؟؟؟ تا به حال سابقه ای این چنین برای آب شرب اتفاق نیفتاده، چرا بعد از انتخابات و در کابینه ای که همه اعضا آن اصلاح طلب بوده، یک اصولگرا واردشود؟؟؟

چرا قبل انتخابات مشکل آب نداشتیم؟؟؟

عوامل و مقصر این اتفاق چرا معرفی نمیشوند؟؟؟

چرا دیگر مسولان شهر با نمایندگان برای رفع موضوع هم صدا وهم پیمان نمیشوند؟؟؟

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی گندم خبر، تاریخ انتشار: دوشنبه 26 مهر 1395 ، کدخبر: 399 ، www.gandomkhabar.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۶
0
0
باید مدیرهامون بدونن این صندلیا به خیلی قبل تر از ائنها وفا نکرده
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین