پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۰۱۵
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۳
به مناسبت آغاز هفته تربیت بدنی مصادف با روز تربیت بدنی و ورزش شورای راهبردی ورزش استان به ریاست استاندار سیستان و بلوچستان با حضور کادر مدیریتی اداره کل ورزش و جوانان استان و روسای هیاتهای ورزشی در محل سا ...
شعارسال: به مناسبت آغاز هفته تربیت بدنی مصادف با روز تربیت بدنی و ورزش شورای راهبردی ورزش استان به ریاست استاندار سیستان و بلوچستان با حضور کادر مدیریتی اداره کل ورزش و جوانان استان و روسای هیاتهای ورزشی در محل سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد.

در این جلسه استاندار سیستان و بلوچستان، مدیرکل ورزش و جوانان که نقش مجری این جلسه را ایفا می کرد و برخی از روسای هیاتها ایراد سخن کردند.

در بخشی از سخنان استاندار گفته شد: در جلسه ۸۰ دقیقه ای که با رئیس جمهور داشتم به ایشون گفتم که در بحث جوانان عملکرد خوبی نداشتیم

در زمان ادغام سازمان تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان، تحت عنوان وزارت ورزش و جوانان اشکالاتی در بحث اختصاص ردیف بودجه پیش آمد. بودجه جوانان حذف شد و برای جبران مافات این وزارت خانه بخشی از بودجه فرهنگی را به بخش جوانان اختصاص داد.

در وزارت خانه متبوع حوزه جوانان به شدت مظلوم واقع شده است، در سیستان و بلوچستان مظلوم تر

محدود شدن معاونت جوانان، محدود شدن کار عملیاتی این حوزه ، اختصاص بودجه حداقلی و مشکلات حوزه معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان است. قاعدتا با رفع این موانع تحرک این معاونت بیش از پیش خواهد بود.

اما استاندار محترم سیستان و بلوچستان، حضرتعالی که از حوزه جوانان رضایت ندارید ، چرا با توجه به اینکه سیستان و بلوچستان جوانترین استان کشور است ،بودجه این حوزه را افزایش نمیدهید؟ مگر نگاه دولت تدبیر و امید به سوی جوانان سوق پیدا نکرده؟ شنیده ها حاکی از این است که بودجه عمرانی اداره کل ورزش و جوانان استان کاهش یافته به طوری که نیروهای قراردادی طرح عمران این اداره کل سه ماه است که حقوق دریافت نکرده اند.از پرداخت حقوق کارمندانشان عاجزاند چگونه توقع دارید در حوزه جوانان براساس مطالبه شما عمل کنند؟

آقای استاندار پس از رفتن مشاور جوان شما چند ماه می گذرد، چرا تا کنون مشاور جوان جدیدی انتخاب نکرده اید؟ وظیفه مشاور جوان تحرک و پویایی قشر جوان است و خواهد توانست عملکرد معاونت جوانان را رصد و در صورت کوتاهی به وی تذکر دهد.

به امید روزهایی که مثل امروز نباشد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی نی زار، تاریخ انتشار: یکشنبه 25 مهر 1395، کدخبر: 14902، www.neyzarnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین