پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۶۵۹
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴
معاون پارلمانی و اموراستان‌های وزارت ورزش و جوانان با تأکید بر ضرورت نگاه توسعه‌ای به ورزش بانوان گفت: ورزش بانوان در جامعه ما مغفول مانده است.

شعارسال: امیررضا خادم در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز طی سخنانی اظهار داشت: با توجه به تمام ظرفیت‌هایی که در ورزش بانوان وجود دارد و بانوان نیز توانسته‌اند در رشته‌های مختلف صاحب‌نام شوند اما از ورزش بانوان غافل شده‌ایم و باید نگاه ویژه‌تری را نسبت به این مهم داشته باشیم.

وی ادامه داد: توسعه ورزش جوانان و ارتقای رشته‌های مختلف می‌تواند نقش مهمی در ارتقای سلامت این قشر و همچنین جامعه ایفا کند.

معاون وزیر ورزش و جوانان استان البرز با بیان اینکه برای ورزش جوانان اعتبارات بیشتری باید در نظر گرفته شود، افزود: هم‌اکنون اعتبار پیش‌بینی شده برای بخش جوانان فقط 7 میلیارد تومان است.

خادم تأکید کرد: در بخش جوانان استعدادها و ظرفیت‌های بسیار خوبی داریم که لازم است از این توانایی‌ها در توسعه اهداف ورزش استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه مدیران ورزش و جوانان در استان‌های مختلف باید ورزش را به صورت دقیق و اساسی با پیشرفت مواجه کنند، افزود: مدیران ورزش و جوانان در استان‌های مختلف لازم است تا با تدابیر و برنامه‌ریزی‌های اساسی مسیر ایجاد تحولات در زمینه ورزش را ایجاد کنند.

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: استفاده از توان بخش خصوصی برای ارتقای ورزش در استان‌ها یکی از مهمترین مزیت‌ها است.

به گفته خادم، با توجه به وجود ظرفیت‌های بخش خصوصی در استان البرز لازم است تا مدیرکل جدید ورزش و جوانان این استان در حوزه جذب سرمایه‌گذاران و بخش خصوصی اقدامات لازم را انجام دهد.

وی اعلام کرد: استان البرز قابلیت‌های فراوانی را در حوزه ورزش دارد و می‌تواند بیش از پیش پله‌های ترقی را طی کند.

خادم بیان داشت: استان البرز می‌تواند با توسعه زیرساخت‌های ورزشی و ارتقای فضاهای ورزشی بیش از پیش در حوزه‌های مختلف ورزشی بدرخشد و توان خود را در این عرصه به نمایش بگذارد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 5تیر1395، کدخبر: 13950405001246: www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین