پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۶۹
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۰
معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان‌های وزیر ورزش و جوانان گفت: آئین‌نامه سهم یک درصدی ورزش از سوی دستگاه‌های اجرایی برای تأمین اعتبارات لازم در حوزه ورزش و جوانان ابلاغ شد.

شعار سال : امیر رضا خادم صبح امروز در نشست با مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر با بیان اینکه این استان در حوزه ورزش و تامین زیر ساخت‌های ورزشی قدم‌های موثری برداشته است اظهار داشت: با بررسی‌های انجام شده استان بوشهر در زمینه اجرا و تدوین برنامه‌های ورزشی اقدامات مهمی انجام داده است.

وی با قدردانی از استاندار بوشهر به سبب توجه ویژه به حوزه ورزش گفت: توجه به حوزه ورزش که نشاط و پویایی در مناطق مختلف این استان افزایش می‌دهد مسیر توسعه استان بوشهر را هموارتر می‌کند.

معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان‌های وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه اعتبارات عمرانی جوابگوی تکمیل طرح‌های ورزشی و عمرانی نیست افزود: استان‌هایی که از صنایع مهم مانند نفت، گاز و پتروشیمی برخوردار هستند باید از این ظرفیت برای توسعه طرح‌های ورزشی استفاده کنند.

خادم با تأکید بر توجه صنایع نفت، گاز و پتروشیمی بر حمایت از تیم‌های ورزشی و ورزشکاران قهرمان افزود: استان بوشهر با توجه به توان بالایی که در حوزه ورزشی دارد باید با حمایت‌های صنایع توانمند استان مورد حمایت قرار گیرند تا ضمن حل مشکلات این حوزه ترغیب ورزشکاران افزایش دهد.

وی با تأکید بر توسعه سازمان‌های مردم نهاد در حوزه ورزش و جوانان گفت: استان بوشهر اکنون 8 سمن دراین عرصه دارد که با توجه به 16 سمن دیگری که درحال ثبت است روند مطلوبی دارد.

معاون حقوقی، پارلمانی و امور استانهای وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه آیین نامه پرداخت 1 درصدی اعتبارات عمرانی دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده گفت: این اعتبارات نقش مهمی در توسعه ورزش و برنامه‌های جوانان دارد که در این راستا آئین‌نامه آن برای مشارکت دستگاه‌های اجرایی در امر ورزش ابلاغ شده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ نشرخبر : 27 آبان ۱۳۹۴ کد مطلب : 919981 www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین