پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۵۷۴
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۵
وزیر ورزش و جوانان در نخستین نشست شورای معاونان در سال جدید با اشاره به نامگذاری سال ٩٥ گفت: فرمایش و تاکید مقام معظم رهبری در اقدام به عمل در حوزه اقتصاد مقاومتی باید سرلوحه ما در اجرای راهبردها و برنامه های وزارتخانه باشد.

شعارسال: محمود گودرزی با تبریک سال نو به اعضای شورای معاونان افزود: امیدوارم سال ٩٥، سال موفقیت ورزش ایران باشد و خوشبختانه آرامش، امید و تقویت این حس در بین وزرشکاران و جوانان از دستاوردهای خوب وزارتخانه در سال گذشته بود.

او با بیان اینکه در حوزه قهرمانی تبلور این موفقیت در المپیک 2016 خواهد بود و تمام تلاش ما برای کسب نتایج خوب در این رویداد بزرگ است، تاکید کرد: برنامه اصلی ما در سال جدید، المپیک و مسائل و نیازهای قهرمانان و موفقیت در این بازیها خواهد بود.

گودرزی در ادامه صحبت‌های خود ورزش ایران در سال 94 را موفق ارزیابی کرد و گفت: ادعای ما بر اساس آمار و ارقام است. دو برابر شدن مدالها در حوزه قهرمانی، توسعه بیشتر ورزش همگانی و تکمیل و تجهیز زیر ساخت‌ها با توجه به میزان بودجه عمرانی تخصیص یافته به وزارت ورزش حکایت از موفقیت ورزش ایران در سال ٩٤ دارد.

وزیر ورزش و جوانان درباره فعالیت وزرات ورزش و جوانان در بخش جوانان گفت: در حوزه جوانان با وجود تمام محدودیت های مالی و تکالیف سنگینی که بر عهده وزارت ورزش و جوانان گذاشته شده است، نمره قابل قبولی می گیریم.

او انضباط مالی و نگاه عدالت محور بودجه ای به تمام فدراسیون ها را از دیگر موفقیت های وزارتخانه در سال گذشته دانست و گفت: تمامی معاونان ، مدیران کل ستادی و استانی در سال جدید با توان و همت بالا در خدمت اهداف نظام و کشور و اجرایی کردن شعار سال باشند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ انتشار خبر 14 فروردین 1395، کدمطلب: 95011403346 ،www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین