پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۰۹۰
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹
وزیر ورزش و جوانان گفت که بودجه این وزارتخانه در سال 95 در مقایسه با امسال دو برابر افزایش پیدا کرده است.

شعارسال: محمود گودرزی روز سه شنبه در بوکان با قدردانی از هیات دولت نسبت به افزایش بودجه عمرانی این وزارتخانه در سال آینده افزود: امیدواریم نمایندگان مجلس نیز این میزان بودجه را تصویب کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به این افزایش، متاسفانه این میزان بودجه عمرانی نیز کفاف بیش از چهار هزار طرح عمرانی ورزشی نیمه تمام کشور را نخواهد کرد.

گودرزی گفت: پیش بینی شده است تا زمان اتمام طرح های نیمه تمام ورزشی هیچ طرح جدیدی در کشور کلنگ زنی نشود.

وی همچنین با اشاره به اهتمام دولت تدبیر و امید نسبت به ورزش قهرمانی در کشور افزود: با تلاش دولت در تمامی 31 مرکز استان ایجاد پایگاه های استعدادیابی و ورزش قهرمانی پیش بینی شده است که از دو سال گذشته تا کنون به تدریج در حال راه اندازی هستند.

گودرزی اظهار کرد: این تعداد پایگاه استعدیابی با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال ایجاد شده و بیشتر آنها تجهیز شده و مابقی نیز تا پایان امسال تجهیز می شود.

وزیر ورزش و جوانان مبنای ورزش قهرمانی را ایجاد و گسترش مراکز استعدادیابی در کشور عنوان کرد و گفت: ایجاد این مراکز در قالب طرح آمایش سرزمین رشته ورزش محقق خواهد شد.

وی همچنین در زمینه میزان سرانه فضاهای ورزشی در کشور نیز گفت: هم اکنون سرانه فضاهای ورزشی در کشور تنها 76 سانتیمتر است که پیش بینی شده بود تا پایان برنامه چهارم توسعه این میزان به یک متر برسد که تحقق پیدا نکرده است.

گودرزی یکی از مهمترین اهداف دولت تدبیر و امید را رساندن سرانه فضاهای ورزشی در این دولت به یک متر اعلام کرد و گفت: تلاش خواهد شد که این امر در تمامی استان های کشور تحقق پیدا کند.

وی در زمینه سرانه فضاهای ورزشی آذربایجان غربی نیز گفت: سرانه فضاهای ورزشی این استان به 50 سانتیمتر هم نمی رسد که تلاش خواهد شد این کمبود در این استان نیز در دولت یازدهم جبران شود.

وزیر ورزش و جوانان به منظور بهره برداری از ورزشگاه پنج هزار نفری شهرستان بوکان در آذربایجان غربی و بازدید از چند طرح ورزشی به این استان سفر کرده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری حافظ نیوز ، تاریخ انتشار خبر 28 بهمن 1394، کدمطلب: 13144، www.hafeznews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین