پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۱۱۵
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۰
جمال خسروی روز پنجشنبه در جلسه شورای ترافیک این شهرستان گفت: این ساختمان توسط شهرداری بوکان در زمینی به مساحت سه هزار و 400 مترمربع و با اعتبار پنج میلیارد ریال در کیلومتر پنج جاده بوکان به سقز احداث می شود.
شعارسال: وی افزود: ساختمان ایستگاه پلیس راه در کنار ایستگاه ایست و بازرسی شهید رجایی در نزدیکی روستای کهریزه سردار از توابع بخش مرکزی بوکان جانمایی شده و ساختمان فعلی ایست و بازرسی شهید رجایی به شهرداری بوکان جهت خدمات دهی بین راهی به زائران کربلا، راهیان نور و مسافران در این محور واگذار می شود.

خسروی ادامه داد: احداث ایستگاه پلیس راه در شهرستان بوکان باعث جلوگیری از تخلفات رانندگی، روان سازی ترافیک و ایجاد مسیری امن و مطمئن در این شهرستان خواهد شد.

وی گفت: باید همه ادارات و دستگاه های اجرایی در حوزه احداث ایستگاه پلیس راه با جدیت بیشتری ورود کرده و در راستای حل مشکلات موجود تلاش خود را به کار گیرند.

فرماندار بوکان افزود: از اساسی ترین مولفه های کاهش تصادفات جاده ای ایمن سازی جاده ها، آموزش لازم برای ارتقای سطح فرهنگ عمومی و اعمال دقیق قوانین توسط پلیس است که آمار تصادفات را به میزان زیادی کاهش می دهد.

وی از شناسایی 15 نقطه حادثه خیز در شهرستان بوکان خبر داد و افزود: باید اصلاح این نقاط مورد توجه جدی مسئولان راه و شهرسازی قرار گیرد تا بتوان میزان تصادف در محورهای مواصلاتی این شهرستان را کاهش داد.

شهرستان بوکان به علت واقع شدن در مسیر استان های کردستان به آذربایجان غربی و شرقی یکی از پرترددترین محورهای جنوب استان آذربایجان غربی است.

بوکان در جنوب استان آذربایجان غربی قرار دارد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، تاریخ انتشار: 10 تیر 1395، کدخبر: 82131459 (5414835)، www8.irna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین