پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۲۳۱
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵
محمود گودرزی گفت: رئیس‌جمهور دستور داد تا دغدغه فدراسیون‌های المپیکی کاهش پیدا کند.
شعارسال: محمود گودرزی در حاشیه خیرین ورزش‌یار گفت: «امروز ما دور هم جمع شدیم تا از ورزش‌یارانی که به ورزش کمک می‌کنند تقدیر کنیم. آنها به نسل آتی کمک می‌کنند و ما هم از خدمات خیرین استفاده می‌کنیم به نوعی که این یک صدقه جاریه است و جزء‌ مستحبات است. قبلا خیرین مسجد می‌ساختند اما امروز بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری که امر به ورزش امر به معروف است، برای توسعه فضاهای ورزشی کمک می‌کنند که به نوعی به آبادانی کشور کمک می‌شود و قطعا عوض آن را می‌گیرند.»

وی درباره اینکه در پایان سال 94 از نمره 20 به ورزش چه نمره‌ای می‌دهید،‌اظهار داشت: «اصولا باید به خودمان نمره خوبی بدهیم اما باید بگویم که آمار کمی ما نشان از رشد می‌دهد و نشانگر این است که علاقمندی به ورزش را افزایش دادیم که برای شروع کار بد نیست. از جمعیت 12 درصدی ورزشکاران به رشد 21 درصدی رسیده‌ایم که در عدد خوب است ولی مطلوب نیست و باز هم باید رشد داشته باشد. اگر به بالای 50 درصد برسیم درصد خوبی است و اگر به 75 درصد به بالا برسیم عدد مطلوب برای ما به حساب می‌آید.»

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: «در بحث مدال هم باید بگویم در کمیت و کیفیت مدال‌ها رشد داشته‌ایم. در خصوص زیرساخت‌ها هم بر اساس اعتبارات وزارت ورزش باید 200 پروژه را تمام می کردیم اما با حمایت بخش خصوصی و فعالیت خیرین در بخش ورزش موفق شدیم 600 پروژه را به اتمام برسانیم. در ارزیابی‌هایی که ارگان‌های نظارتی و دولت انجام می‌دهند ما جزء ارگان‌هایی هستیم که نسبتا عملکرد موفقی داشتیم.»

گودرزی در رابطه با گلایه‌های رسول خادم و برخی مسئولان فدراسیون‌ها در مورد کمبود پول عنوان کرد: «امروز در جلسه هیأت دولت این مسئله را مطرح کردم و خواستار این شدم که ورزش بیشتر مورد عنایت قرار گیرد. وضعیت فعلی را به اعضای دولت منعکس کردم و رئیس‌جمهور هم دستور داد تا دغدغه مربیان و فدراسیون‌ها مخصوصا رشته‌های المپیکی کاهش پیدا کند.»

وی تأکید کرد: «باید تلاش کنیم قبل از اینکه مسائل رسانه‌ای شود و به جای رادیکال کردن فضا به ورزش آرامش دهیم تا با آرامی کارها را پیش ببریم. در کل سال 94 بسیار سخت بوده است.»

وزیر ورزش و جوانان در مورد اینکه پاداش‌ها عقب افتاده است، اظهار داشت: «درخواست داریم رئیس‌جمهور وقتی را برای این مسئله مشخص کند و او قول داد پاداش‌ها و تجلیل‌ها انجام شود. ما از سازمان بودجه و برنامه‌ریزی هم خواستیم اعدادی را مشخص کنند تا بدانیم وضعیت به چه شکلی پیش خواهد رفت.»

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی (آنا)، تاریخ چهارشنبه 19 اسفند 1394، کد مطلب: 90044، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین