پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۴۱۳۱۲
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۳
حمیدرضا گرشاسبی ( مشاور وزیر و مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران ) در پنجمین مراسم معرفی روابط عمومی های برتر هیئات ورزشی و ادارات ورزش و جوانان حوزه ها و شهرستان های تابعه ی استان تهران ، افتتاح 30 پروژه ی عمرانی ورزشی را تا پایان سال جاری نوید داد .

شعار سال: به دنبال سخنرانی نویدبخش مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در مراسم مذکور ، ضمن مقایسه ی اطلاعات آماری سال های 93 و 94 ، گزارش امیدوارکننده ای از روند روبه رشد ورزش تهران در اختیار مخاطبان قرار گرفت .
مدیر کل ، جهش چشم گیر امتیاز استان تهران در ارزیابی وزارت ورزش و جوانان را از 1539 امتیاز در سال 93 به بیش از 20/000 امتیاز در سال 94 متذکر گردیده و کسب 11 سهمیه ی المپیک 2016 ریو و 8 سهمیه ی پاراالمپیک توسط ورزشکاران استان تهران را اعلام کرد . حمیدرضا گرشاسبی افتتاح 12 پروژه ی عمرانی در ایام دهه ی فجر را پس از رکود کامل و نیمه کامل 7 ساله در روند احداث پروژه های استان ، نشان دهنده ی تحولی وسیع در بخش عمرانی به عنوان زیر ساخت ورزش ، عنوان داشت .
وی در ادامه ، جذب سیصد میلیارد ريال بودجه جهت تکمیل 12 پروژه ی فوق الذکر و سهم دویست و بیست و میلیارد ريالی شهرداری ها و نهادهای غیر دولتی از سی میلیارد مذکور را امری قابل تأمل توصیف کرد . گرشاسبی همچنین ؛ افتتاح 30 پروژه ی عمرانی ورزشی را در سال جاری وعده داد . مدیر کل ورزش و جوانان ، استادیوم 4/000 نفری بعثت را آماده ی بهره برداری خواند ؛ و استادیوم های 5/000 نفری شهرستان های اسلامشهر و پاکدشت را در شرف آماده شدن اعلام کرد .
مشاور وزیر ، بازگشت اماکن ورزشی بر باد رفته ی ورزش تهران - که ارزش آنها بالغ بر دویست و شصت میلیارد تومان می باشد را تحولی عظیم در بُعد حقوقی اعلان داشته و بازگشت سند این اماکن به نام اداره ی ورزش و جوانان پایتخت از طریق محاکم قضایی را مژده داد .

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت شمیران، تاریخ انتشار 27 اردیبهشت 95، کد مطلب: 3269: www.iransport.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین