پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۳۷۶۷
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰
در کل کشور شاهد پروژه های نیمه کاره و رها شده ورزشی هستیم که بعضی از آن ها نمایشی برای تبلیغات انتخابات بودند و برخی دیگر به حال خود رها شدند .

شعار سال: دولت تدبیر و امید که هر بار با وعده های پوچ و توخالی مردم را به نحوی سرگردان و بازار را آشفته کرده است حالا نیز در وعده های کوتاه مدت 100 روزه نه تنها دریچه ای به سوی مرد گشوده نشد بلکه عدم مدیریت این دولت روز را بیش از گذشته به نمایش گذاشت.

نقض برجام توسط دشمنان خارجی و مطالبه نکردن دولتمردان کشور اوضاع را هم چنان در تورم نگه داشته است ، حتی از کار افتادن سانتریفیوژها نتوانست گره ای از مشکلات معیشتی مردم باز کند و هر روز در بازار شاهد رشد روز افزون قیمت ها در تمام کالاها هستیم .

در این بین قشر ورزشکاران نیز که ازآحاد مردم مستثنی نیستند در خرید البسه و تجهیزات ورزشی دچار مشکل هستند چه ورزشکارانی که در حد مبتدی کار می کنند و چه قهرمانانی که حرفه ای هستند .

با حضور در اکثر فروشگاه های ورزشی در سطح شهر و گفت و گو با فروشندگان و خریداران متوجه نوسانات قیمت ها و نبود تجهیزات می شویم .

چه وسایل و تجهیزاتی که در داخل کشور تهیه می شوند و چه آن هایی که وارداتی هستند و حتی بعضی از سلاح های ورزشی و وسایل آن ها به هیچ وجه به ایران وارد نمی شود و اگر هم وارد شوند قیمت صعودی آن ها اجازه خرید به کسی را نمی دهد .

در این میان پروژه های ورزشی هم از این وعده های کوتاه مدت صد روزه بی نصیب نبوده اند و در کل کشور شاهد پروژه های نیمه کاره و رها شده ورزشی هستیم که بعضی از آن ها نمایشی برای تبلیغات انتخابات بودند و برخی دیگر به حال خود رها شدند .

استان همدان 79 پروژه ورزشی نیمه کاره دارد که هم چنان خاک می خورند و پیشرفت فیزیکی آن ها به حدی کند پیش می رود که زمان افتتاح آن ها اصلا نمی رسد یا اینکه در زمان افتتاح فرسوده و کلنگی شده اند .

استانی که جوانان و استعدادهای نهفته در آن بی نظیر است بیکاری و نبود فضاهای ورزشی جوانان این دیار را هر روز نزدیک تر به آسیب های اجتماعی می کند .

پیست دوچرخه سواری همدان که ورزشکاران هر روز مشتاق تر از روز قبل منتظر تغییری در این مکان هستند شاهد هیچ نشانه ای از پیست اسکی در آن جا نیستند و دوچرخه سواران هم چنان در جاده های پرخطر رکاب می زنند و استخر شنا که در جاده شورین احداث شد تا روزنه امیدی برا ی جوانان این منطقه باشد هم چنان خاک می خورد و اثری از استخر در این منطقه نیست .

ستون‌های برافراشته کنار استادیوم شهید شمسی‌پور واقع در چهاراه سعیدیِه همدان که چشم هر بیننده‌ای را در اولین نگاه متوجه خود می‌کند سالیان سال است که هم چنان باقی‌مانده‌اند و فرسودگی آن هرروز نمایان‌تر می‌شود .

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری همدان ورزش، تاریخ 8 دی 95، کد مطلب: 29422: www.hamedanvarzesh.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین