پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۰۵۲۷
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱
مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز گفت: ۵ پروژه ورزشی بزرگ امسال به بهره برداری رسید که آغاز به کار ۳ پروژه در سفر رییس جمهوری به استان کلید زده شد.
شعارسال: امیر غفرانی در جلسه شورای اداری استان البرز که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، افزود: اقدامات بسیاری در این حوزه صورت گرفته که یکی از اهم آنها کسب مدال المپیک در تکواندو توسط کیمیا علیزاده بود.

وی ادامه داد: امسال استان البرز در مسابقات اسکی روی چمن عنوان سوم، مقام سوم المپیک در تکواندو را کسب کرد و برگزاری اردوی مشترک در تکواندو، قهرمانی در رشته ووشو، همایش رهسپاری المپیک توسط شهرداری و شورا، همایش معاونان جوانان در دیزین و برگزاری مسابقات قرآن از دیگر برنامه های اجرا شده بود.

غفرانی با اشاره به امضا تفاهم نامه همکاری با ادارات صنعت، معدن و تجارت، حفاظت محیط زیست و دانشگاه پیام نور، گفت: همایش سواد رسانه ای و مواردی از این دست نیز برگزار شد.

این مسئول با اشاره به اینکه در حوزه اداری طرح جانشین پروری مصوب شد اضافه کرد: در این مدت ۳۱۲ نفر ساعت دوره های شغلی و ۲۲۴۰ نفر ساعت دوره های عمومی برگزار شد همچنین ۳ مرحله مزاید ه و ۱۶ فقره قرارداد اجاره انجام شد.

وی با اشاره به عملکرد کمیسیون ماده ۵ که مربوط به باشگاه ها می شود گفت: در استان ۱۰۳۴ باشگاه با مجوز و بدون مجوز هستند که ۸۳۲ دارای پرونده های مجوز دار و باقی در حال دریافت هستند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری البرزما، تاریخ انتشار: یکشنبه 21 آذر 1395، کدخبر: 430574 ، www.alborzema.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین