پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۶۵۰۴
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: کلنگ احداث سالن ورزشی چندمنظوره در ورزشگاه انقلاب کرج به زمین زده شد.
شعار سال: امیر غفرانی ظهر امروز در حاشیه مجمع خیرین ورزشی در استان البرز اظهار داشت: توسعه امکانات و سرانه‌های ورزشی در استان البرز یکی از مهم‌ترین اقدامات و اولویت‌هایی است که مورد توجه قرار دارد.

وی ادامه داد: هم‌اکنون سرانه‌های ورزشی در این استان با استانداردها فاصله دارد و لازم است تا مسیر توسعه این امکانات به درستی در این استان طی شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز خاطرنشان کرد: البته با توجه به تمامی کمبودهای امکانات و فضاهای ورزشی در این استان موفق شده‌ایم در پرورش ورزشکاران و قهرمانان ورزشی اقدامات مناسبی را انجام دهیم.

غفرانی توسعه ورزش در استان البرز را در سایه ایجاد امکانات و فضاهای ورزشی در این استان ذکر کرد و گفت: باید برای توسعه ورزش در این استان علاوه بر اعتبارات دولتی از کمک خیران نیز استفاده شود.

وی در ادامه سخنان خود به کلنگ‌زنی یک مجموعه ورزشی چندمنظوره در مجموعه ورزشی انقلاب اشاره کرد و بیان داشت: احداث این سالن ورزشی به همت یک خبر البرزی امروز آغاز می‌شود.

به گفته این مسؤول این مجموعه در زمینی به مساحت 2 هزار متر مربع با هزینه‌ای بالغ بر 4 میلیارد تومان احداث می‌شود.

غفرانی افزود: این پروژه قرار است طی مدت دو سال به بهره‌برداری برسد.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 26دی1395، کدخبر: 13951026001046: www.farsnews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین