پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۱۱۶۰
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۵
تقویت و توسعه سرانه های ورزشی کمک شایانی به کاهش آسیب های اجتماعی به ویژه در قشر جوان جامعه خواهد داشت و برای این منظور برنامه ریزی صورت می گیرد.

شعار سال: محمدعلی نجفی شامگاه سه شنبه در حاشیه آیین افتتاح متمرکز پروژه های ورزشی استان که در سالن مجموعه ورزشی شهدای مدافع حرم شهرستان فردیس برگزار شد، گفت: افتتاح این پروژه ها به توسعه سرانه های ورزشی کمک شایانی خواهد داشت.

وی افزود: هر چه ایجاد زیرساخت های ورزشی برای جوانان بیشتر باشد،شاهد کاهش آسیب های اجتماعی خواهیم بود.
استاندار البرز گفت: تقویت ورزش همگانی و قهرمانی از جمله برنامه های محوری برای کاهش آسیب های اجتماعی در استان خواهد بود.
نجفی گفت: در ایامی که دکتر سلطانی فر مدیریت وزارت ورزش را بر عهده گرفتند، اتفاقات بزرگی افتاده و ما شاهد موفقیت های وزارت ورزش و جوانان هستیم.
وی افزود: طبق آمار بیش از 147 هزار ورزشکار سازمان یافته در البرز حضور دارند و 47 هیات و 150 هیات ورزشی به ثبت رسیده است.
استاندار البرز گفت: فعالیت سمن ها در البرز بسیار قابل توجه است، هم اکنون 150 سمن و سازمان مردم نهاد در استان فعالیت دارند که ظرفیت ویژه ای به شمار می رود.
استاندار البرز گفت: با توجه به پتانسیل های غنی ورزشی استان، در بخش ملی نیاز توجه مسئولان داریم.
وی تاکید کرد: حرکت ما شعاری نیست، رییس جمهوری عنایت ویژه ای به حوزه جوانان و بانوان دارند و در البرز هم به زودی شاهد تحولات خوبی در این بخش های حوزه های مدیریتی و اجتماعی خواهیم بود.
نجفی خاطرنشان کرد: سرانه های ورزشی در البرز بسیار پایین است و باید این سرانه ها را ارتقا بدهیم. سالن 6 هزار نفری انقلاب کرج تا کنون بالای 65 درصد پیشرفت فیزیکی داشته اما برای تکمیل آن 15 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل نیاز است که اگر این اعتبار تخصیص پیدا کند تا پایان سال شاهد بهره برداری از این طرح ورزشی خواهیم بود.
استاندار البرز با بیان اینکه استاندر بسیاری بخش ها هم ظرفیت بالایی دارد، گفت: تلاش خواهیم کرد تا تیم سایپا را در استان بومی سازی کنیم و تیم استانی داشته باشیم.
حجت‌الاسلام ‌والمسلمین علی‌اکبر ایمانی شامگاه سه‌شنبه در حاشیه افتتاحیه پروژه‌ها ورزشی استان که با حضور وزیر ورزش و جوانان همراه بود، در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: مبحث ورزش و تربیت بدنی مستلزم توجه و اهتمام ویژه است چرا که سلامت جامعه در گرو سلامت آحاد مردم است.
وی افزود: رسیدگی و توجه به بحث ورزش نیازمند تکمیل زیرساخت‌های ورزشی در استان و‌شهرستان‌ها است که باید مورد توجه مسؤولان مربوطه قرار گیرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی ، تاریخ انتشار آبان 96، کدمطلب:82707283، www.irna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین