پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۶۸۶
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۱
مهلت یک هفته ای ثبت نام انتخابات ریاست هیئت کشتی استان البرز روز دوشنبه گذشته به پایان رسید و علیرغم انتظار اهالی کشتی استقبال گرمی از آن صورت نگرفت.

شعار سال: در مهلت یک هفته ای ثبت نام افراد علاقمند برای تصدی پست ریاست هیئت کشتی استان البرز تنها یک نفر مدارک لازم را تحویل داده است.

این عدم استقبال سبب شد مسئولان معاونت توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان البرز طبق آیین نامه برای یک هفته دیگر زمان ثبت نام را تمدید کنند تا شاید بر تعداد افراد علاقمند به حضور در انتخابات این رشته ورزشی افزوده شود.

مسیب دهبالایی رییس فعلی هیئت استان البرز نیز برای ثبت نام اقدام نکرده است و به نظر می رسد با توجه به اتفاقات اخیر علاقه ای به حضور در این مسئولیت ندارد.

مسئولان ورزش البرز هفته گذشته و در فاصله یک روز تا شروع ثبت نام ریاست این هیئت ورزشی نشست هم اندیشی را با حضور فعالان کشتی برگزار کردند اما به نظر می رسد خروجی آن جلسه بیش از آنکه منتهی به رغبت بیشتر فعالان کشتی برای مشارکت در انتخاب پیش رو شود موجب دلسردی بیشتر طیف گوش شکسته ها شده است.

حال باید دید در فرصت تمدید شده کسی برای حضور در میدان رقابت رشته پر مخاطب و البته پرحاشیه کشتی البرز پا پیش می گذارد یا مسئولان ورزش البرز ناگزیر به برگزاری انتخابات با حضور تک کاندیدا می شوند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاري مهر، تاریخ انتشار 1 دي 1394 ، کد مطلب3006576: www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین