پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۴۹۹
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۱
مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: آمادگی این را داریم که در تراز استانداردهای ملی بتوانیم میزبان رقابت های جهانی کشتی باشیم.

شعارسال: علی یاور عزیزپور در مجمع انتخاباتی هیئت کشتی لرستان اظهار داشت: کشتی لرستان مانند سایر استان‌ها نیست که در یک رشته قوی باشد و ثابت کرده در کشتی فرنگی و آزاد استعداد دارد.

وی با بیان اینکه در سنوات گذشته سهم کشتی لرستان 4 تشک بوده، عنوان کرد: سال‌جاری توانستیم با کمک فدراسیون سهمیه لرستان را به ۱۳ تشک افزایش داده و تشک کشتی به مناطق محروم استان نیز رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با بیان اینکه خانه‌های کشتی در شهرستان‌های استان راه‌اندازی شده‌اند، ادامه داد: طی سال‌جاری 6 رقابت کشتی قهرمانی کشور در لرستان برگزار شده که همین جا اعلام می‌کنیم آمادگی این را داریم که در تراز استانداردهای ملی بتوانیم میزبان رقابت‌های جهانی باشیم.

عزیزپور انسجام و استفاده از ظرفیت سایر کاندیداها در هیئت کشتی لرستان را خواستار شد و تصریح کرد: کشتی استان به رشد همه جانبه و متوازن هم در زمینه ورزش قهرمانی و هم در زمینه آموزش نیاز دارد چراکه زیرساخت‌ها و تجهیزات سخت‌افزاری را فراهم کردیم و توسعه کشتی نیازمند حمایت بخش خصوصی است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 13دی1394، کدخبر: 335146: www.ilna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین