پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۶۸۰
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۹
معاون عمرانی استاندار گفت : تکمیل پروژه های نیمه تمام در اولویت است.

شعارسال: علی فرخزاد افزود : در حال حاضر پروژه های نیمه تمام و راکد زیادی در استان وجود دارد که با اختیارات خوبی که به استان داده اند می توان برای تکمیل این پروژه ها اقدام کرد.

وی با اشاره به توسعه روستایی اضافه کرد : امسال بالغ بر 600 میلیارد ریال ارزش افزوده به دهیاریها پرداخت شده است که نظارت بر حسن اجرای طرح های مرتبط به این اعتبارات باید از سوی فرمانداران و بخشداران در دستور کار قرار بگیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گفت : موضوع طرح هادی روستایی هم از مسائل و ضرورت های جدی استان است که باید از سوی بخشداران پیگیری شود و تحقق این موضوع می تواند رضایت مندی روستائیان را به دنبال داشته باشد .

فرخزاد افزود: سرمایه گذاری در بخش های مختلف و همکاری در اجرای این گونه طرح ها از اولویت های حوزه عمرانی است اما براساس تصمیمات اتخاذ شده اگر طرح های سرمایه گذاری در موعد مقرر اجرایی نشود مجوزهای اعطاء شده ابطال خواهد شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 13دی1395، کدخبر: 5922564: www.yjc.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین